H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Miten sektio muka korjaa häpyhuulia?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Hmm.. Mulla kävi noin alatiesynnytyksen jälkeenEhkä se johtuu jostain hormoneista, jotka raskausaikana mylläävät.
No aika harvalle allatiesynnytyksessä noin oikeesti käy... lukemattomia juttuja oon lukenu messuhalli+patonki juttuja....
Ja haluaisin kuulla mielellään sektiokokemuksia!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Miten sektio muka korjaa häpyhuulia?
No mulla oli ennen sellaset lörpöttävät ja sinertävät. Nyt ne on lähes olemattomat vaaleanpunaiset ja värkki tiukempi. Ilmeisesti mulla sektio vaikuttaa noin!
En valitaSainpahan edes jotain siitä kivusta!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja mietin:Onko muilla sektiossa olleilla käynyt niin, että alapää on vain parantunut.
Mulla oli ennen hieman ongelmalliset nuo häpyhuulet, mutta sektion jälkeen siistit kuin mitkä ja tiukkuuskin hieman tiukempi kuin ennen
Tässä asiassa olen kyllä tyytyväinen kun sektioon jouduin. Yksi plussa siitä
Oliskohan joku luontainen juttu että kroppa yrittää tiukistaa edes lähellekään normaalia, kun luulee vauvan syntyneen alateitse? Ja sektiossa kun se ei kamalasti veny.
Pikkusen oot väärillä jäljillä
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Hmm.. Mulla kävi noin alatiesynnytyksen jälkeenEhkä se johtuu jostain hormoneista, jotka raskausaikana mylläävät.
No aika harvalle allatiesynnytyksessä noin oikeesti käy... lukemattomia juttuja oon lukenu messuhalli+patonki juttuja....
Ja haluaisin kuulla mielellään sektiokokemuksia!![]()
No uskoisin et aika monellakin alatiesynnytyksen jälkeen paikat on paremmassa kunnossa ja seksielämä kukoistaa...tuleehan sitä silloin enemmän treenattuakin. Mistähän oot mahtanu patonki-juttus lukea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Miten sektio muka korjaa häpyhuulia?
No mulla oli ennen sellaset lörpöttävät ja sinertävät. Nyt ne on lähes olemattomat vaaleanpunaiset ja värkki tiukempi. Ilmeisesti mulla sektio vaikuttaa noin!
En valitaSainpahan edes jotain siitä kivusta!
![]()
jos sulla kohtu imas häpärit sisään päin samalla ku laps otettiin pihalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Ei mua kiukuttanu, lähinnä nauratti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja mietin:Onko muilla sektiossa olleilla käynyt niin, että alapää on vain parantunut.
Mulla oli ennen hieman ongelmalliset nuo häpyhuulet, mutta sektion jälkeen siistit kuin mitkä ja tiukkuuskin hieman tiukempi kuin ennen
Oliskohan joku luontainen juttu että kroppa yrittää tiukistaa edes lähellekään normaalia, kun luulee vauvan syntyneen alateitse? Ja sektiossa kun se ei kamalasti veny.
Anteeksi että edes kysyin. Teitä harmittaa ihan helvetisti että mun YKSITTÄISEN naisen alapää näyttää nyt paremmalle? Niin paljon että vaivaudutte tänne keskustelemaan MUN alapäästä
huooooh...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Ei mua kiukuttanu, lähinnä nauratti![]()
Ai alapäämuutokset synnytysten jälkeen. No erittäin hauskaa joo.
Mistään ei saa puhua hihihihihi.
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Ei mua kiukuttanu, lähinnä nauratti![]()
Katteles ihan ajatuksella sun kirjotelmias...sulla se tässä tuntuu joku ongelma olevan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Ei mua kiukuttanu, lähinnä nauratti![]()
Katteles ihan ajatuksella sun kirjotelmias...sulla se tässä tuntuu joku ongelma olevan![]()
Mua vaan inhottaa, että kysyn jotain juttua sektion kokeneilta ja kasapäin naisia tulee v***maan tänne. Kai mulla paha mieli saa tulla?
Halusin mielenkiinnosta kysyä, onko tämä yleistä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Ei mua kiukuttanu, lähinnä nauratti![]()
Mua vaan inhottaa, että kysyn jotain juttua sektion kokeneilta ja kasapäin naisia tulee v***maan tänne. Kai mulla paha mieli saa tulla?
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Ei mua kiukuttanu, lähinnä nauratti![]()
Noih, ehkä mä poistun tästä ketjusta ettet menetä yöunias kokonaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja mietin:Onko muilla sektiossa olleilla käynyt niin, että alapää on vain parantunut.
Anteeksi että edes kysyin. Teitä harmittaa ihan helvetisti että mun YKSITTÄISEN naisen alapää näyttää nyt paremmalle? Niin paljon että vaivaudutte tänne keskustelemaan MUN alapäästä
huooooh...
Alkuperäinen kirjoittaja Kokemukseni:Mulla kaks lasta, molemmat syntyneet sektiolla. Ennen ekaa pimppaan mahtu koko nyrkki, sen jälkeen enää 3 sormea.
Nyt tokan sektion jälkeen pelkän pikkusormen tunkeminen sisään tekee tiukkaa!
Alateitse olisin toki halunnut synnyttää, mutta tulipahan ainakin vähän korjattua asiaa sitten näin![]()