Sektio lähestyy, ajatukset ei pysy kasassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja No name
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

No name

Vieras
Vaikea olla paikallaan ja vaikea keskittyä mihinkään.
Vielä 4pv suunniteltuun sektioon jota pelkään ihan mahottomasti.
Mitä mieltä rauhottavaa vois yrittää tehdä?
Kutomista kokeilin, ei tuu mitään, siivota ei oikein pysty enää.
Kauheeta kun yöt on todella levottomia ja päivät on ihan kauheita, yritän katella jotain telkkarisarjoja mutta puolet menee ohi joka sarjasta ja jokainen supistus herättää taas lisää levottomuutta että joko kohta pitää ryysätä synnärille.
Kylpy/sauna/suihku on käyty nyt niin monta kertaa että olen ihan rusina jo ja ihottumat iski päälle, se kyllä rentoutti ajatukset aina joksikin aikaa.
Tuntuu että mun pää hajoaa kohta jos en keksi jotain millä tappaa aikaa.
Tässä mä istun koneella ja luen kaikkea tyhjänpäivästä netistä ja puolet siitäkin menee ohi... AARG!

Mä en sit niin missään nimessä olisi halunnut sektioon mutta valitettavasti ei ole muita vaihtoehtoja kun vauva on perä/poikki tilassa.
Alatiesynnytys ei herätä mussa mitään pelkoa eikä ahdistusta, olisin niin halunnut välttää sektion.

siis pelkäätkö sinä vai jännittää vai? Jos pelkät niin kaikki mene rvarmasti hyvin, itse olen hätäsektion kokenut. Siinä vaiheessa ku mua vietiin leikkaussaliin olin oikeastaan helpottunut. Toisen vauvan sain ihan synnyttämällä ja jos pitäisi verratta iin kolmannen "synnytystavan en osaisi päättää itse jos saisin. molemmissa on omat plussat ja miinukset. hyvin se mene, älä huoli! mee vaikka kaupoille vähän shoppaille tai muuten va katselemaan!))

Kokeile värityskirjoja.:) Sopivan aivotonta puuhaa, mutta ajan kulun huomaa valmiista sivuista ja sarjakuvia voi lukea, ovat sopivan lyhytkestoisia. Viimeiset päivät ON rasittavia sektiolla tai ilman.