ensinnäkin, olen reilusti vanhempi kuin mieheni tytär. Toiseksi, ei kyse ole pelkästään siitä että mulle tehdään sektio, vaan kerroin kyllä viesteissäni muitakin syitä miksi en juuri nyt halua tätä aikuista lasta meille moneksi yöksi yökylään. Jännä että te jotkut vastaajat yksinkertaistatte asioita niinkuin nyt olisin siitä leikkauksesta vain ja ainoastaan puhunut? haluan muutenkin olla vastasyntyneen kanssa rauhassa. Kolmanneksi, hän voi tulla käymään päiväseltään, mutta ei moneksi yöksi! Neljänneksi, mieheni ei suutu siitä etten halua tänne muita yövieraita, tietää itsekin että tyttärestä EI ole apua! Hän ei ole kiinnostunut vauvasta, eikä sen hoitamisesta, vaan isänsä huomiosta. Kun kysyin miltä tuntuu saada pikkusisko, hän sanoi että ei miltään. Kun näytin hänelle vatsaani, miten vauva liikkui siellä, hänen kommenttinsa oli "hyi!" Viidenneksi, mieheni on pitkät päivät töissä, koska kuten sanoin, hän ei saanut heti isyyslomaa, ja siskoni on täällä mua sitten päivisin auttelemassa, mieheni ehdotuksesta. Joten tää tytär olisi mun passattavana täällä, hän ei koskaan ole auttanut mitenkään. Ja voi sentään mitä täällä kuulee, en todellakaan kilpaile millään tavalla lapsen isän huomiosta tämän tyttären kanssa, en nyt sentään niin lapsellinen ole, enkä niin epävarma meidän suhteestamme!

Hah...