Sektion jälkeen toinen sektio?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma"

Vieras
Aikaisemmin jo kirjoittelinkin samasta aiheesta mutta yritetään vielä uudelleen..

Onko kenellekkään tehty toista sektiota ihan vaan sen takia että ensimmäinenkin syntyi sektiolla? Vaikka ensimmäinen sektio ei johtunut esim. rakenteellisesta viasta, eli toisen olisi pystynyt synnyttämään ihan normaalistikin?

Mulle on. Tai siis ei ainoastaan siksi, että edellinenkin synnytystapa oli sektio (sehän ei yksinään ole mikään sektion syy), mutta ei siis johtunut rakenteellisista syistä lainkaan. Periaatteessa toisen olisi voinut synnyttää normaalisti, mutta minun tapauksessani niin ei toimittu.

Mulle on. Tai siis ei ainoastaan siksi, että edellinenkin synnytystapa oli sektio (sehän ei yksinään ole mikään sektion syy), mutta ei siis johtunut rakenteellisista syistä lainkaan. Periaatteessa toisen olisi voinut synnyttää normaalisti, mutta minun tapauksessani niin ei toimittu.

Haluaisitko kertoa tarkemmin millä perusteilla sait toisen sektion? Ja oliko toinen sektio ihan oma aloitteesi, halusitko sitä nimen omaan itse vai ehdotettiinko sitä lääkärin toimesta?

Yhteistyössä