V
vieras
Vieras
kuinka nopeasti vievät sektioonn jos synnytys ei etene?? ja miten päin tekevät viillon?? pimpin päälle poikittain vai pimpistä napaan??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no ehtiikö ne ees puuduttaa kunnolla jos tulee hätä sektio?? mietin vaan ku saan ehkä itse valmistautua sellaiseen.. ainakin näin sanottin ku eivät tiedä mahtuuko vauva ulos :/ ja tuo viillon suunta??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no ehtiikö ne ees puuduttaa kunnolla jos tulee hätä sektio?? mietin vaan ku saan ehkä itse valmistautua sellaiseen.. ainakin näin sanottin ku eivät tiedä mahtuuko vauva ulos :/ ja tuo viillon suunta??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no ehtiikö ne ees puuduttaa kunnolla jos tulee hätä sektio?? ja tuo viillon suunta??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuinka nopeasti vievät sektioonn jos synnytys ei etene?? ja miten päin tekevät viillon?? pimpin päälle poikittain vai pimpistä napaan??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kylläpä ne kauan vetkuttelee ennenku vievät :/