Sekundavenäläiset ei osaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lantbönan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Erinomaisen vapaata elämää.

Kolme kuukautta nyt riehuttu - siinähän sen näkee mikä aines on kaduilla mesoamassa. Enpä usko, että opettajat, lääkärit, insinöörit ja lakimiehet voivat töissä pomolle vain ilmoittaa, että: "Juu, tota, täs ois ny semmonen juttu, että en pääse nyt lähitulevaisuudessa töihin, kun mun pitää mennä tonne Itsenäisyyden aukiolle mieltäni osoittamaan ja polttopulloja heittelemään..." Ja pomo sitten siihen: "Juu, ei se mitään, hyvä juttu vaan, palkka juoksee! Nähdään siellä sit, mäkin oon menossa!".

Laiskat juopot luuserit nyt huutaa maailmaa ja koko universumia apuun kun itse ensin koko sirkuksen aloitti. Liekkö silloin just ollut superedeullista vodkaa ollut myynnissä ja tulitynnyreiden lämmössä puistonpenkillä oli tylsää. Kännissä keksittiin että "harasoo valtio on paska" ja lähetäänpäs pojat riehumaan. Siivotkoon itse paskansa, tuommoinen aines joutaakin mullan alle.

Jos "mielenosoitus" kärjistyy tuollaiseksi mellakaksi, että poliiseja kohti ammutaan ja heitetään polttopulloja, niin ehdottomasti poliisin on myös toimittava. Polttopullon tarkoitus heitettäessä ihmistä kohti kun on tappaa. Tapon yritykseen syyllistynyt on otettava kiinni tai tarpeen tullessa ammuttava, jottei hän pääse vahingoittamaan poliisia tai sivullisia.

En nähnyt yhtään polttopulloa.

Shooting to people in Kiev / ???????? ?? ???????????? ? ?????. (20.02.2014. Eurovision) - YouTube

[QUOTE="nuuh";29592288]Laiskat juopot luuserit nyt huutaa maailmaa ja koko universumia apuun kun itse ensin koko sirkuksen aloitti. Liekkö silloin just ollut superedeullista vodkaa ollut myynnissä ja tulitynnyreiden lämmössä puistonpenkillä oli tylsää. Kännissä keksittiin että "harasoo valtio on paska" ja lähetäänpäs pojat riehumaan. Siivotkoon itse paskansa, tuommoinen aines joutaakin mullan alle.[/QUOTE]

...ja hyvin tyypillistä tuolle ainekselle on aina syyttää valtiota omasta kurjuudestaan. No, Ukrainassakin on elintasoerot köyhien ja rikkaiden välillä eri luokkaa, kuin Suomessa. Näitä luusereita sitten ketuttaa nähdä tavallisten ihmisten menestystä. Ja Itä-Euroopassa muuten työtön mies ei saa naista, joten sekös vielä ärsyttää entistä enemmän.

Tottakai tytön sanat ovat totta, joopa joo. "Olemme sivistyneitä ihmisiä, mutta hallinto on barbaarinen"... Olen asunut Itä-Euroopan maissa pidempiäkin aikoja, ja voin kokemuksesta sanoa, että monissa niissä maissa nimenomaan hallinto on maiden ainoa toivo, kun 30-50% väestöstä on täysiä idiootteja, jotka haluavat kaiken valmiina tässä, nyt ja heti. Varsinkin nuoriso. "Haluamme olla osa Eurooppaa...". Joo, no, käyttäytykää sitten kuin eurooppalaiset! Mutta kun heillä mentaliteetti on täysin eri, eivät todellakaan sovi EU:hun.

EUn lihapatojen ääreen ukrainalaiset haluavat ja suomalaiset olisivat maksumiehinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ryssät asialle;29592364:
Saisivat ryssät jo mennä laittamaan tilanteen kuntoon. He ovatkin viimeinen valkoihoinen kansa, jolla on yhtään munaa jäljellä.

Jos ne sinne menee, niin haloo siitä syntyy ja kova. Ei kukaan muu ilman saa noin vaan mennä kuin jenkit. Nehän ne maailman pelastajia on.

Muuten, mitenköhän ne ruotsalaiset ketsuppitehtailijat Ukrainassa on pärjänneet? kovalla tohinalla veljekset pistivät tehtaan siellä pystyyn.

Nyt ne on ottaneet poliiseja vangeiksi??? Onko ne sittenkin samanlaisia laittomuutta kannattavia rettelöitsijöitä kuin muutkin ns. vallankumoukselliset tässä viime vuosina. Ei muutoksia noin tehdä.

Yhteistyössä