K
kyllästyttää jo
Vieras
..pistää ihmettelemään, mitä työnantajat oikein kuvittelevat työntekijöistä. :O Pitäisi olla kaksi tai kolmekin koulutusta, yhdistelmät luokkaa "ala x - ala y" eli ainakin kaksi eri peruskoulutusta vaaditaan- MUTTA PALKKAA MAKSETAAN VAIN TOISESTA JA NIMENOMAAN SIITÄ HALVEMMASTA. (Ja sitten työnantajat valittaa, kun nykyihmiset on laiskoja eikä kukaan tahdo tulla tutkija-opettajaksi kahden tonnin brutolla, yhyy!)
Työtunneista ei ole varmuutta, eikä oikeastaan siitäkään, missä työt sijaitsevat milloinkin. CV ja palkkatoiveet pitää lähettää, vaikka työstä ei olisi kerrottu kuin lauseen verran. Työ on voitu merkata kokoaikaiseksi ja vakituiseksi, oikeasti kyseessä on 1-3kk provisiopalkattu homma. Työnantaja etsii vaikkapa leipuria, mutta olisi niinku tosi siistiä jos sillä olisi myös kokin koulutus ja kondiittorin erikoistuminen, myös (huom: leipurin perustutkinnossa voi erikoistua joko leipuriksi tai kondiittoriksi...toki myöhemmin voi opiskella toisenkin) ja sitten kokemusta myynnistä ja sellaisten jenkkityylisten kakkujen tekemisestä ja ajokortti on oltava, hygieniapassin lisäksi joku vartijakorttikin ehkä ja...ai palkka? 1700/kk, ei lisiä tai luontaisetuja.
Työtunneista ei ole varmuutta, eikä oikeastaan siitäkään, missä työt sijaitsevat milloinkin. CV ja palkkatoiveet pitää lähettää, vaikka työstä ei olisi kerrottu kuin lauseen verran. Työ on voitu merkata kokoaikaiseksi ja vakituiseksi, oikeasti kyseessä on 1-3kk provisiopalkattu homma. Työnantaja etsii vaikkapa leipuria, mutta olisi niinku tosi siistiä jos sillä olisi myös kokin koulutus ja kondiittorin erikoistuminen, myös (huom: leipurin perustutkinnossa voi erikoistua joko leipuriksi tai kondiittoriksi...toki myöhemmin voi opiskella toisenkin) ja sitten kokemusta myynnistä ja sellaisten jenkkityylisten kakkujen tekemisestä ja ajokortti on oltava, hygieniapassin lisäksi joku vartijakorttikin ehkä ja...ai palkka? 1700/kk, ei lisiä tai luontaisetuja.