M
Mies hämillään
Vieras
Vaimoni päätti aloittaa yksipuolisella päätöksellä selibaatin määräämättömäksi ajaksi. Minä sanoin, että silloin hän irtisanoo sopimuksemme yrittää huolehtia toistemme tarpeista kykyjemme mukaan. Hän haluaa omien sanojensa mukaan korostaa suhteemme henkistä puolta. Minä sanoin, että jos hän ei yritä huolehtia tarpeistani, niin minä irtisanoudun uskollisuuden lupauksesta. Nyt hän sanoo tuntevansa itsensä vain reiäksi, mikä ei minusta pidä paikkaansa. Seksi on kuitenkin mielestäni iso osa suhdetta. Kaikkea muutahan voin tehdä muiden ystävieni kanssa.
Miten tilanne kannattaisi mielestänne ratkaista? Miten itse suhtautuisitte, jos kumppaninne kieltäytyisi seksistä toistaiseksi? Tahdon vielä korostaa, ettei kyse ole fyysisestä syystä eikä kuulemma edes siitä, että seksi olisi hänestä ollut huonoa.
Miten tilanne kannattaisi mielestänne ratkaista? Miten itse suhtautuisitte, jos kumppaninne kieltäytyisi seksistä toistaiseksi? Tahdon vielä korostaa, ettei kyse ole fyysisestä syystä eikä kuulemma edes siitä, että seksi olisi hänestä ollut huonoa.