Selittäkää minulle.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toukkamom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

toukkamom

Uusi jäsen
29.01.2009
15
0
1
että miten on mahdollista, että mies voi olla niin sokea, ettei se huomaa kirjekuorissa olevia vaatteita ja viskaa ne muitta mutkitta uunin pesään :o ?
Syytän itseäni kun jätin "kierrätyskuoriin" pakatut bodyt lehtipinon viereen pöydälle enkä edes ollut vielä kirjoittanut vastaanottajan nimeä ja osoitetta kuoriin...... :headwall:
Voiko joku olla oikeasti niin sokea tai muuten vain höntti :( ? Onko muilla hönttejä ukkoja? Mulla ainakin on :wave: , vaikka tämän tilanteen taisin itse "keittää"... :ashamed:
Kiva selitellä ostajalle, jolle kuoret sisältöineen oli menossa, että "sori, näin pääsi käymään...." :x

Mun mies ei tunnut koskaan oppivan, että mitkä menee lehtikeräykseen, mitkä poltettaviin ja mitkä parempaan talteen. Mä luulen, että mieheni ei noita vaatteellisia kirjekuoria saisi uuniin asti, kun ei saa omia tilinauhojakaan. Luulen, että vain siirtäisi ne pöydältä hyllylle tai johonkin muuhun, mihin ne ei kuulu.

Tuon ei pitäisi edes yllättää meidän perheessä, jossa mies puolustautuu lähes tulkoon joka "hölmöilykerran" jälkeen huonomuistisuudella tai "tyhmyydellä"....Mitenkähän nekin selitykset sopivat tähän "vahinkoon"?

Tuleepa ihan mieleen eräs tuttavaperhe jossa isäntä heitti kalliin hevosen loimen tulille. Loimi oli jätesäkissä jonka emäntä oli itse asettanut ihan oikeiden roskapussien viereen jotka oli menossa roskanotskiin. No äijähän siitä tietty sai huudot kun ei tarkistanut jokaista roskaa erikseen. Tyypillistä naisen logiikkaa jonka mukaan mies on aina syyllinen.

Vietettiin kerran joulua tämän saman perheen kanssa ja perheen poika sai jonkun hupparin tms ja paketissa oli myös sadan euron seteli. No poitsu oli avannut paketin ja heittänyt käärepaperit takkaan. Joku myöhemmin kyseli että mitäs meinasit sillä satasella ostaa. "Ai millä satasella?"

Mun mies vei roskiin kaikki pieneksi jääneet housut, mun raskausaikana. Olin viemässä niitä kellariin ja pussi oli ovensuussa.
Totesi sitten vaan ettei ne sulle kuitenkaan enää mahdu. Oli väärässä.

:o Minä olisin ehkä hieman kommentoinut tuota "eihän ne sulle kuitenkaan enää mahdu" -ajatusta....Tässä meidän sattumuksessa eniten harmittaa ne hyväkuntoiset bodyt (yksi käyttämätön), jotka tuhoutuivat...."turhaan aivan turhaan" :/ ;)

Yhteistyössä