Selittäkääs mulle tämä

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
En tiä onko tämä nyt minun ommaa mielikuvitusta vain :laugh: Mie laulan paljon, nyt sitte tässä päivän aikana olen laulellu niin lastenlauluja ko niitä mitä pittääki harjotella, ja aina yhen tietyn lastenlaulun aikana alkaa mahassa tapahtua.
Tähän asti vaavin liikkeet on ollu sellasta kuplintaa vain jonka juuri ja juuri tunnistaa, nyt sitte tämän lastenlaulun aikana joka kerta alkaa tuntua ihan kunnolla liikkeitä, käjen ko painaa vattalle nii tuntuu ihan kätteenki ne potkut. Mut miksi just tämä yks laulu? Muuten on vaan ihan hiljaa siellä masussa... :xmas:

Katon jos juutuupista löytyy tuo laulu, voitte sanoa alkaako itellä tanssijalka vipattaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
herättääkö toi laulu sussa itsessä jotain mukavia muistoja tms, tai mihin tilanteeseen yhdistät sen?

Yhteen kaveriin joka hoilotteli mulle puhelimessa tuota joskus vuosi sitte, se on ainoa muisto laulusta. :D Enkä ees tiä mistä se tännään mulle tuli mieleen, mutta olen sitä sitte aina välillä laulellu...

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
herättääkö toi laulu sussa itsessä jotain mukavia muistoja tms, tai mihin tilanteeseen yhdistät sen?

Yhteen kaveriin joka hoilotteli mulle puhelimessa tuota joskus vuosi sitte, se on ainoa muisto laulusta. :D Enkä ees tiä mistä se tännään mulle tuli mieleen, mutta olen sitä sitte aina välillä laulellu...

ajattelin vaan, että jos sulle tulee ihan tiedostamatta siitä mukava olo (kun nyt vaikka tulee se sun kaveri mieleen), niin kyllähän vauvakin reagoi siihen.

mut kiva biisi, ei siinä mitään :D mulle ihan uusi tuttavuus.

ajattelin vaan, että jos sulle tulee ihan tiedostamatta siitä mukava olo (kun nyt vaikka tulee se sun kaveri mieleen), niin kyllähän vauvakin reagoi siihen.

mut kiva biisi, ei siinä mitään :D mulle ihan uusi tuttavuus.

Tullee kyllä mukava olo ja ko tuota on kiva laulaa eri äänensävyillä, ärsyttävästi ja mankuvasti ja kauniin heleästi :laugh: Ihmekkös tuo että talo on tyhjentyny ja olen jääny tänne yksin :|

Meillä masukki alkoi mekastaan aina kun lauloin pientä tytön tylleröä.
Syntymästään lähtien nukahti sitten siihen lauluun iltaisin,muut eivät kelvanneet.En tiedä miksei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Syntymästään lähtien nukahti sitten siihen lauluun iltaisin,muut eivät kelvanneet.En tiedä miksei.

Ja mie en oikeasti ala jos jouvun vaavin synnyttyä hoilaamaan joka ilta tuota :kieh:
Aika huono valinta pikkuselta tuli nyt. :snotty:

Ja mie en oikeasti ala jos jouvun vaavin synnyttyä hoilaamaan joka ilta tuota :kieh:
Aika huono valinta pikkuselta tuli nyt. :snotty:

:D

Paitsi, tuli mieleen, jospa tuo mini yrittääki viestittää mulle että ei tykkää tuosta ollenkaan? :o Syntyy mielenterveysongelmaisena omenana...

Meinaatko että kauhusta kankeena potkii menemään,kun akka vaan on ja hoilottaa omenoista:D

Alkuperäinen kirjoittaja mistäpä niistä ottaa selvää:
Paitsi, tuli mieleen, jospa tuo mini yrittääki viestittää mulle että ei tykkää tuosta ollenkaan? :o Syntyy mielenterveysongelmaisena omenana...

Meinaatko että kauhusta kankeena potkii menemään,kun akka vaan on ja hoilottaa omenoista:D

No nii-i, mitä jos se oikeasti saa jotaki traumoja :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja mistäpä niistä ottaa selvää:

No nii-i, mitä jos se oikeasti saa jotaki traumoja :ashamed:

Minä taputtelin masuani rytmikkäästi,ja vauva aloitti myllerryksen.
Olin ihan varma että vauva tykkäsi aivan mahdottoman paljon.Kaverini sitten tokaisi että entä jos se vauva vain reagoi ulkoisiin ärsykkeisiin ja on ihan paniikissa siellä.Itselleni tuli ihan kaamea olo tuosta sitten:(
Neuvolasta lohduttivat etten voi taputtelullani vauvalle sydäriä aiheuttaa.Oli ehkä tunteet vähän herkässä.
Laulunäytteenkin annoin:D

Näin - luultavasti ap:n masukki pitää tuosta laulusta kovasti. Onhan siinä ihan kiva, yksinkertainen sävel. Sen huomaa sitten kun vauva on syntynyt. Varmasti rauhoittuu kun tuota laulaa.

Toivottavasti ei iske pienelle identiteettikriisi kun syntyy ja kasvaa ja toteaa ettei olekaan omena! :D Ei vaan, vitsi vitsinä.. Kyllähän lapset sinne vatsaan kuulee ja tunnistaa mm. musiikkia. Ja on heilläkin siellä oma musamakunsa.

Tiedän tapauksen, jossa äiti oli kuunnellut raskausaikana paljon beethoven 5. sinfoniaa kun oli kuullut, että klassista musiikkia kuuntelemalla raskausainana lapsista tulee fiksuja. Kun laskettuaika läheni jäi tämän biisin kuuntelu kuitenkin ja lopulta unohtui niin ettei kuunnellut sitä enää ollenkaan kun lapsi oli syntynyt. Lapsen ollessa 5v. hän kuuli yllättäen tämän laulun "ekaa kertaa" syntymänsä jälkeen ja totesi ykskantaan: "Että minä inhoan tätä laulua".

Itsellä taas oli tapana laulaa esikoiselle peikkoäidin tuutulaulua iltaisin, kun häntä nukutin ja vauva oli mahassani. Synnärillä alkoi sit jossain vaiheessa kauhea parku vastasyntyneellä ja ainoa, mikä hänet rauhoitti oli tuo samainen peikkoäidin tuutulaulu. :D