S
selkävaiva
Vieras
Olen nyt rv 7+4 ja selkäni on nyt reilun viikon oireillut ikävästi. Alanikamissa on kipua ja naksumista, joskus naksahtaa oikein korvalla kuuluvasti. Ihan tuolla takapuolen yläpuolella. Kipu säteilee pakaroihin, vuoroon kummallekkin puolelle. Kun taivutan selkää, se oikein natisee. Pahimmillaan oire on iltaisin, jolloin en oikein edes tahdo päästä sohvalta ylös. Aamuisin selkä on huomattavasti parempi ja työpäivät sujuvat jotenkuten, illalla on ihan jumissa. Liittyykö raskauteen vai mitä voisi olla?