Selkeää tämä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Selkeä aatos!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Selkeä aatos!

Vieras
Mikään ei ole niin vastenmielistä kun sellainen nainen joka on maannut " puolivaltakuntaa"
Siis maannut vittu levällään yhden jos toisenkin miehenpuolikkaan nussittavana ... sinäkin varmaan tunnet tai ainakin tiedät sellaisia naikkosia jotka ovat niin onnettomia ja yleisavuttomia että ovat tuollaiseen seksuaalikäytökseen alentuneet - hyi saatana heitä!

Näillä korkean käyttöasteen omaavilla naisen tolvakkeilla ei tee yhtään mitään, se on selvää!

Kunnollinen nainen ei hypi suhteesta toiseen ja harrastaa seksiä vain vakavassa seurustelu tai parisuhteessa. Ja näitä suhteita ei elämään montaa mahdu.

Itse kelpuutan kumppanikseni vain raittiin, irtosuhteisiin erittäin kielteisesti suhtautuvan, lapsettoman naisen joka ei ole vielä koskaan ollut minkäänlaisessa suhteessa - sellainen on kunnollinen nainen, eikä mikään saatanan horatsu.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;28262018:
Mä tiedän vielä vastenmielisempää. Eli ihmiset jotka puhuu toisista siihen tyyliin mitä ap.

Katsos kun on varaa puhua ja tiedätkö, minä puhun ihmisistä livenäkin näin!

Aah, mikään ei ole ihanampaa kuin kunnon pano vaihdellen aina eri miehiä. Yhdeltä saa yhdenlaiset kyydit, toiselta toisenlaiset. Ai että, kyllä kelpaa, kun voi vaihdella ja valita aina sen, mitä milloinkin tekee eniten mieli. Nam nam. :p

Itse kelpuutan kumppanikseni vain raittiin, irtosuhteisiin erittäin kielteisesti suhtautuvan, lapsettoman naisen joka ei ole vielä koskaan ollut minkäänlaisessa suhteessa - sellainen on kunnollinen nainen, eikä mikään saatanan horatsu.

Sopiiko tämä määritelmä ja nämä kriteerit myös sinuun itseesi?

[QUOTE="sad";28262056]Itse kelpuutan kumppanikseni vain raittiin, irtosuhteisiin erittäin kielteisesti suhtautuvan, lapsettoman naisen joka ei ole vielä koskaan ollut minkäänlaisessa suhteessa - sellainen on kunnollinen nainen, eikä mikään saatanan horatsu.

Sopiiko tämä määritelmä ja nämä kriteerit myös sinuun itseesi?[/QUOTE]

Tietenkin sopii!

Eiks tää sama ap käy täällä säännöllisesti selittämässä samaa?

Eiks ole ihan väärä foorumi, täällä on enimmäkseen äidiksi tulleita tai raskautta yrittäviä, eli melko varmasti on tullut jonkun kanssa pantua.