Selkeät ovulaatio-oireet, mutta testi ei näytä mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenny82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jenny82

Jäsen
26.11.2010
55
0
6
Voiko ovulaatio olla ollut, vaikka testeissä ei näy (Onni ovulaatiotestit)?

Aloitin testaamisen tiistaina (kp 11), keskiviikkona ja torstaina tein myös illalla. Nyt siis kp 14 menossa. Keskiviikkona oli alavatsanippailua ja limailua (jälkimmäistä vielä to aamulla). Ilmiselvät ovulaatio-oireet musta (jos en olisi testaillut), mutta testeissä ei siis näkynyt. Kierto mulla 25-29.

Viimeksi oireet oli kp 13-14, testi näytti plussaa 14 (illalla)-15(aamulla) ja kierto oli 29..

Taidan kyllä unohtaa tämän kierron jälkeen nuo pahuksen testit... Tulos on ollut tähän mennessä paras, kun on vaan touhuttu ja ennenkaikkea ainakin omalle psyykkeelle :D

Mä oon kyl itekin vähän sekasin noista ovistikuista, kun mullekin ne näyttää ihan mitä sattuu, mut mulla se kait johtuu tosta PCO:sta.
Mut siis sellasta vaan mietin et jospa se hormonipiikki oli niin nopee ettei se ehtiny tikkuun osua. Siis kun jossainhan on sanottu et parasta ois oletettuun ovisaikaan tikuttaa sekä aamulla että illalla eli kaks kertaa päivässä kun se Lh-piikki voi mennä niin nopeeta ohi et jos on just sattunu siihen väliin ettei sit sullakaan ois näkyny tikuissa. Onko niihin tullu mitään viivoja?
Ja jos sulla vaik ois ovis ollu ke niin oisko tikut voinu näyttää sen jo vaik sit ma-iltana? Jolloin et siis vielä tikuttanu?
No nämä vaan mun tuumailuja, kukaan ei sitä tiedä onko ovis oikeesti tapahtunu :| Toivotaan että sulla ois!!

No nyt on tikut näyttäneet lähes yhtä tummaa viivaa eilen illalla / nyt = voinee tulkita positiiviseksi mun mielestä. Erikoista. Oireet oli kyllä keskiviikkona aika selkeet ja varsinkin se lima :D

TOIVOTTAVASTI olis vasta nyt tuloillaan, kun touhuiltu eilen, torstaina ja sunnuntaina ;) Joten se keskiviikko olis vähän huono :D

Yhteistyössä