Selloon vai Jumboon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katius
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katius

Vieras
Kumpaan kannattaisi suunnata, kun täältä maalta tulen lapsen kanssa shoppailemaan? Kumpi on isompi, monipuolisempi, selkeämpi, muuten vaan kivempi ja parempi? Ja miksi sinusta niin? Helpommat parkkipaikat?

Itikseen... paras valikoima. Noista kahesta ainut miks liputtaisin Sellon puolesta on se et siel on Espritin liike ja paremmat ruokailumahdollisuudet tällä hetkellä kun Jumbon ravintolamaailma on rempan takia suljettuna. Muuten kyl menisin mielummin Jumboon ja sielä tulee noista kahesta useammin käytyäkin.

En haluu itikseen, kun siellä olen monesti käynyt. En tiennykään, että Jumbossa on joku remontti. Kauankohan kestää ja onko siellä nyt sitten mitään ruokapaikkoja?

Jumbo on isompi kuin Sello. Sello on taas jotenkin selkeempi ja parkkipaikka helpompi. Jumbossa taas aika sokkeloista. Toisaalta, käyn ite tosi harvoin jumbossa joten se sokkeloisuus mun mielestä voi johtua ihan siitä ettei ole tuttu ostoskeskus.

Itse tykkään enemmän Jumbosta, vaikka Sellossa useammin käyn. Jumbossa mielestäni parempi valikoima lastenvaatteita. On sellaisia kauppoja, joita ei joka puolella ole ja tietty nää tutut ketjut vielä lisäksi. Fasun kahvilasta saa tosi monipuolista ruokaa, onko sekin rempassa? Sellossa ei juuri mitään "omaleimaista" kauppaa, siis perus Henkatjamaukat ja KappAhlit. Tietty P.oP siellä on ja Vipanat, mutta eipä muuta kivaa..

Arkena ehdottomasti Jumbo!!! Siellä on ihanan rauhallista ja tilaa kävellä.
Sellossa joudut aina kiertämään jos haluat toiseen kerrokseen, eli ne liukkarit on todella oudosti suunniteltu.Samoin wc:t!! :kieh:
Jumbon ravintolamaailma on rempassa 10.3. asti ja etenkin viikonloppuisin kahviloihin on todella pitkät jonot.

Jumboon ehdottomasti. Maalta tullessasi löydätkin sinne paremmin kun Selloon. Ainut miinus Jumbossa on se ravintolapuolen remontti tällä hetkellä, mut kunhan se valmistuu, niin se on taas tosi hyvä shoppailupaikka. Vielä kun se Polarn O Pyret ja Benetton tulis Jumboon niin sielt ei puuttuis mitään. Mä ainakin suosin Jumboa paljon enemmän kun Helsingin keskustaa, jossa ei tunnu pääsevän kunnolla minnekään kärryjen kanssa ja kaikki jalattomat täyttää hissit.. :(

Ja Jumbosta on lyhyt matka varistoon jossa sijaitsee merkkikuteiden varastomyymälä hyvin alennuksin, kaikki mahdolliset huonekaluliikkeet ja lastentarvikeliikkeet jne...

Yhteistyössä