Sen kerran, ku mun tekee mieli cokista ja huomaan jääkaapissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Texas Flame
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Texas Flame

Aktiivinen jäsen
14.01.2005
3 227
0
36
lapsilta juhannuksesta jääneen pikkucokispullon ja avaan sen ja vedän antaumuksella kunnon kulauksilla about puol pulloa, nii se vittu onkin jotain mustaherukka sekamehutiivistettä. :x :headwall: |O

Juu, naurakaa vaa. :headwall: Kyl mä siin jossain puolesvälis ihmettelin makua, mut aattelin, et josko on hiukkasen väljääntynyttä, ku juhannuksest asti kuiteskii ollu auki. :| Ennenku tajuntaa iski, et ei vittu...Eihän tää ees maistu cokikselle ei ees väljääntyneelle. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Minä joskus aikoinaan kovissa krapuloissani menin jääkaapille cokiksen toivossa. Otin kunnon kulauksen pullosta, mikä sisälsikin miehen kotiviiniä :x En pidä viineistä... mutta siis vielä kotiviiniä krapulassa :x :x :x :x :x :x

:x Lenskö ees laatta ? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Minä joskus aikoinaan kovissa krapuloissani menin jääkaapille cokiksen toivossa. Otin kunnon kulauksen pullosta, mikä sisälsikin miehen kotiviiniä :x En pidä viineistä... mutta siis vielä kotiviiniä krapulassa :x :x :x :x :x :x

:x Lenskö ees laatta ? :laugh:

kyllä päivä meni hyvinkin posliinia halatessa ja tuo viini pisti vaan laatan paremmin lentämään.

Yhteistyössä