Sen lisäksi että olen huono äiti, olen myös huono ihminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huvittavinta tässä lieneen se, että minä olen alunperin kannustanut miestäni pitämään isäänsä yhteyttä. Käytännössä kun heidän välit on olleet aika viileät. Appi innostui omasta pojastaan vasta kun kuuli tulevansa isoisäksi. Tosin silloinkin eka kommentti oli "no jo oli aikakin, luulin sua tuhkamunaksi".
Mä kuitenikin alunperin toivoin että lapsillamme olisi isovanhemmat myös isän puolelta.
Mies tulee kyllä äitinsä kanssa toimeen. Soittelevat toisilleen. Mutta anoppi ei ole antanut anteeksi että viimeisillään raskaana annoin hänelle palautetta siitä mitä oli selkäni takana puhunut.
Esikoinen kovasti ihmettelee miksi pappa ei tullutkaan kylään vaikka oli niin luvannut :/ Esikoinen on myös kerran huomauttanut papalle että "ei meillä ole sen nimistä poikaa vaan veljen nimi on Piip". Appi oli kun ei olisi kuullutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
No jos lapsilla on jotkut ihan supererikoiset nimet, niin tavallaan ymmärrän appivanhempiasi. Heille voi olla tosi kova paikka, ettei lapsenlapsilla ole nimeä jonka myös he mieltäisivät ihmisen nimeksi. Mulla on itselläni erikoinen luontonimi ja tiedän että se oli aikoinaan hankala asia hyvin konservatiiviselle isoäidilleni. Mutta toi sukunimen vaihtaminen on kyllä todella tökeröä, koska sen he tekevät ilkeyttään.

Meidän lapsilla on useita lempinimiä, mitkä on tulleet heidän nimistään. Mutta näitäkään nimiä appi ei suostu käyttämään.

Alkuperäinen kirjoittaja en ole ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Ei ne ole mitään törkeyksiä sanoneet, niin että eipä oo tarvinnut mitään ihmeempää niellä. Ja silloin harvoin kun nähdään, mä osaan kyllä käyttäytyä.

niin osaan mäkin käyttäytyä, mutta jos appi ukko meinaa satuttaa mun lastani niin silloin mun ei tartte ostata käyttäytyä,
laitoin tän koska toi viimenen komentti suoraan sanottuna ärsytti ku alussa kerrot että ovat suht ok

Tarkoitin, että osaan jättää ärsyttävät asiat (joita siis on) omaan arvoonsa, kun näen appivanhempiani niin harvoin. Mutta ei ne kyl tosiaan mitään ap:n tapauksen kaltaista oo koskaan tehneet/sanoneet.

Yhteistyössä