W
Wiltsu
Vieras
Kiinteistömme liiketila vapautuu muutaman kuukauden kuluttua vuokralaiselta. En ole halunnut sanoa vuokralaista aiemmin irti, sillä olen tiennyt hänen alkavan olla eläkeiässä. Sanoin miehelleni, että haluan perustaa "kivakaupan", eli myytäväksi päätyy vain kaikenmoisia käsityöläisten hörhöjuttuja, joista itse tykkään. Mieheni vastasi, että hänellä on yksi tyyppi, jonka tuotteet on sinne saatava. Ja ehkä toinenkin.....
Miehelläni on samassa kiinteistössä oma verstas (neliömäärältään suurempi kuin liiketila). Käyn esittelemässä siellä ideoita ja ajatuksiani, mutta tiedän ne esittäessäni, että niitä joko kuunnellaan tai sovelletaan tai kuunnellaan eikä sovelleta edes. Saati tehdä.
Tuli pikkuista vääntöä siitä saanko päättää "ihaite" kaupasta.
Saanko?
Tällasta pikkuveivaamista on koko yhteiselämämme. Toinen ei saatana tajua, että päättää vertailukepoisesti suurempien asioiden hallinnasta ja yrittää sitten puuttua vertailukelpoisesti pienempien asioiden hallintaan. Yrittää. Sit, kun mä selitän, se tajuaa. AINA pitää vääntää. ENNEN kuin tajuaa. Saatana!
(Nää jutut on meidän harrastuksia. Ei varsinaisia töitämme.)
Miehelläni on samassa kiinteistössä oma verstas (neliömäärältään suurempi kuin liiketila). Käyn esittelemässä siellä ideoita ja ajatuksiani, mutta tiedän ne esittäessäni, että niitä joko kuunnellaan tai sovelletaan tai kuunnellaan eikä sovelleta edes. Saati tehdä.
Tuli pikkuista vääntöä siitä saanko päättää "ihaite" kaupasta.
Saanko?
Tällasta pikkuveivaamista on koko yhteiselämämme. Toinen ei saatana tajua, että päättää vertailukepoisesti suurempien asioiden hallinnasta ja yrittää sitten puuttua vertailukelpoisesti pienempien asioiden hallintaan. Yrittää. Sit, kun mä selitän, se tajuaa. AINA pitää vääntää. ENNEN kuin tajuaa. Saatana!
(Nää jutut on meidän harrastuksia. Ei varsinaisia töitämme.)