Sensuurin laidalta - Husu Hussein: Syö paskaa tai kuole

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Suomalaisille näytetään kovalla kädellä miten käy jos he uskaltavat ihmetellä sitä, että Suomessa ei enää saisi nauttia omista perinteistä, kuten joulunäytelmistä ja suvivirrestä koska ne saattavat loukata muslimeja; että kaupoissa pitäisi olla sianlihalle eri myyntitiski koska se on muslimien mielestä saastaista tai että lapsi ei saisi käyttää koulussa leijonakorua koska se on liian isänmaallinen symboli."

Satutäti pyörittää uudet ja vanhat, jo moneen kertaan alas ammutut persuleiden lempihokemat jutussaan. Menis kiusaamaan lapsia, sen se osaa, ja jättäis nää kirjoittelut muille.

niinpä, ja koko vuodatus on vaan selittelyä sille et haukkui lapsia, mut ku noiki on sanonu pahasti..oikein mielensäpahoittajien esi-äiti.

ja Päättömälle lisäys, et tässä se asiaton osuus olikin, itse mokasi ja nyt yrittää kääntää sen muiden syyksi.

ja Päättömälle lisäys, et tässä se asiaton osuus olikin, itse mokasi ja nyt yrittää kääntää sen muiden syyksi.
tarkotit varmaan tätä?
"Satutäti pyörittää uudet ja vanhat, jo moneen kertaan alas ammutut persuleiden lempihokemat jutussaan. Menis kiusaamaan lapsia, sen se osaa, ja jättäis nää kirjoittelut muille."

Kerropa ihan lähteiden kanssa, mitkä noista väittämistä ovat totta. Ja jotenkin muuten, kuin hymiöillä. Onnistuuko?
mulle ihan sama onko tosia vai ei, kysymys on siitä että kumpikin osapuoli on tasan yhta sekasin väittäessään päinvastaisia.
jos mun tavallinen vastaustyyli tuottaa noin paljon ongelmia niin parempi olla puuttumatta näihin monimutkasempiinkaan.
;)(y)

tarkotit varmaan tätä?
"Satutäti pyörittää uudet ja vanhat, jo moneen kertaan alas ammutut persuleiden lempihokemat jutussaan. Menis kiusaamaan lapsia, sen se osaa, ja jättäis nää kirjoittelut muille."

en, vaan tuota ap laittamaa tekstiä.

aikuiset ihmiset varmasti kestää huutelut ja nälvimiset, puolin ja toisin, mut lapsien haukkuminen on todella ala-arvoista. ymmärrät varmaan itsekkin eron. toivottavasti ainakin.

Kyllä. Esimerkkejähän meillä riittää. Esim. Saksassa on miljoonia maahanmuuttajia ja muslimivaltiohan se nykyisin on. Eiku..

Oletko huomannut että Saksassa on vähän enemmän ihmisiä kuin Suomessa? Ja Saksakin alkaa olla todella tiukilla muslimiväestönsä kanssa (seuraatko myös ulkomaista uutisointia, vai vain ylepropagandaa?) vain vuoden kestäneen massamaahanmuuton jälkeen. Parin vuoden jälkeen tilanne on vielä vähemmän hallittavissa. Kymmenen vuotta muslimien massasiirtolaisuutta, niin hyvä tulee...vai miten se oli. Mutta joo, koska aiemmin on mennyt "hyvin" paljon pienemmän vuosittaisen maahanmuuton kanssa, niin kymmenkertaistetaan määrä ja menee aina vaan paremmin.
Kuten joku jo tässä ketjussa totesi, se on puhdasta matematiikkaa...ei kovin vaikeaa siis...kokeile.

mulle ihan sama onko tosia vai ei, kysymys on siitä että kumpikin osapuoli on tasan yhta sekasin väittäessään päinvastaisia.
jos mun tavallinen vastaustyyli tuottaa noin paljon ongelmia niin parempi olla puuttumatta näihin monimutkasempiinkaan.
;)(y)
Jos mä väitän, että kuu on juustoa ja sinä osoitat luotettavin lähtein, että näin ei ole, niin me molemmat olemme yhtä sekaisin? Jännä logiikka.

Ei se hymiöillä vastaaminen ongelmia tuota, mutta ei se myöskään mitään keskusteluun tuo. Joten älä odota, että sinua keskustelijana arvotetaan kovinkaan korkealle.

Oletko huomannut että Saksassa on vähän enemmän ihmisiä kuin Suomessa? Ja Saksakin alkaa olla todella tiukilla muslimiväestönsä kanssa (seuraatko myös ulkomaista uutisointia, vai vain ylepropagandaa?) vain vuoden kestäneen massamaahanmuuton jälkeen. Parin vuoden jälkeen tilanne on vielä vähemmän hallittavissa. Kymmenen vuotta muslimien massasiirtolaisuutta, niin hyvä tulee...vai miten se oli. Mutta joo, koska aiemmin on mennyt "hyvin" paljon pienemmän vuosittaisen maahanmuuton kanssa, niin kymmenkertaistetaan määrä ja menee aina vaan paremmin.
Kuten joku jo tässä ketjussa totesi, se on puhdasta matematiikkaa...ei kovin vaikeaa siis...kokeile.
No laskepa molempien maiden osuudet prosentteina, niin jatketaan sitten. Kun se sinulle ei ole vaikeaa, niin ojennan tämän tehtävän sinulle. Minä en ole hyvä matematiikassa.

No laskepa molempien maiden osuudet prosentteina, niin jatketaan sitten. Kun se sinulle ei ole vaikeaa, niin ojennan tämän tehtävän sinulle. Minä en ole hyvä matematiikassa.

Mitä ihmeen tekemistä tämän hetken prosenteilla on sen kanssa, että tulevaisuus on massasiirtolaisuuden tuloksena aivan toinen. Jos tilanne pysyisikin samana ( tarkoittaa, että rajat kiinni) kuin nyt ( ja ne prosentit), ongelmaa ei ehkä pääsisi syntymään. Mutta massasiirtolaisuus on vasta alussa. Siitä tässä on kyse.
Mielenkiintoista kyllä, siirtolaisuuden ongelmat ovat paikoin varsin mittavia jo nykyprosenteilla. Sun mielestä ongelma poistuu lisäämällä muslimien osuutta?

Uusimmat

Yhteistyössä