V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikö Pirkko ole nimi?Eikä nimeä edesmainittu!
Poista sitten muutkin ketjut. Nyt säilyy vain ne, joissa haukutaan naiset ja vihervassarit.Johtuu varmaan siitä, että tämä on tyhjänpäiväistä spämmiä. Itse en alkuun jaksanut kiinnostua, mutta nyt ilmoittelen tietenkin tällaiset älyttömät häirikköketjut. Ylläpito sitten poistaa, jos katsoo tarpeelliseksi.
Ei sen mustan josta oli kyseEikö Pirkko ole nimi?
Ei sen mustan josta oli kyse
Hän alkaa kirjaimilla Vi
Tiedät sinä. Aloittelee herjausketjuja muista keskustelijoita. Sensuroi tänä aamuna kaksi ketjua itsestään.…………
Ahaa, oletin mustüneeksi naiseksi
En tiedä Noloa
Alepan anna on täällä niitä harvoja, jotka poistattavat tai yrittävät poistaa asiallista keskustelua. Minä ilmoitan tyhjänpäiväiset spämmit (esim. avaus ja viestinä pelkkä kysymysmerkki) ja kunnianloukkaukset. En mitään muuta. Jos joku kirjoittaa useamman lauseen viestin tai edes yhden virkkeen, joka vie keskustelua eteenpäin, en tietenkään sellaista ilmoittele vaikka poliittinen mielipide olisi mitä. Sen sijaan tällainen yhden ihmisen itsensä kanssa keskustelu, jonka tarkoitus on häiriköidä joutaa suoraan roskakoriin.Poista sitten muutkin ketjut. Nyt säilyy vain ne, joissa haukutaan naiset ja vihervassarit.
Onko se siis jo yllä mainittu alepa? Sano vaan suoraan, muita en keksiTiedät sinä. Aloittelee herjausketjuja muista keskustelijoita. Sensuroi tänä aamuna kaksi ketjua itsestään.
Eikai S-ryhmän tiedotus pyöri näin rupisella palstalla.Onko se siis jo yllä mainittu alepa? Sano vaan suoraan, muita en keksi
ei täälä ole haukuttu naisia, päinvastoin kehuttuPoista sitten muutkin ketjut. Nyt säilyy vain ne, joissa haukutaan naiset ja vihervassarit.
Herää iso sääli, kun tunget joka ketjuun sitä haukkumaan..Onko se siis jo yllä mainittu alepa? Sano vaan suoraan, muita en keksi
Eihän täällä enää voi olla yhtään ihmistä joka ei tietäisi ketä tarkoitetaan Alepalla?!Eikai S-ryhmän tiedotus pyöri näin rupisella palstalla.
sehän on hyvä se että joku toimii samalla lailla kuten kyseinenHerää iso sääli, kun tunget joka ketjuun sitä haukkumaan..
Sä oot tehny sitä vuosia jo.sehän on hyvä se että joku toimii samalla lailla kuten kyseinen
hänhän tunkee joka paikkaan haukkumaan mutta yleensä mustia
Kyllä tyylisi tunnistaa!tee luulotautiset höppänät ette tiedä kuka harmaa milloinkin kirjoittelee
esim itse olen ollut vaan vuoden ja harmaa aina
Luultavasti monikaan palstan kirjoittajista ei edes tiedä kyseistä kauppaketjua.Eihän täällä enää voi olla yhtään ihmistä joka ei tietäisi ketä tarkoitetaan Alepalla?!
*kyseinen n-oletettu heittäytyi taas tietämättömäksi*
kuten tuo kauppaketjutäti havaijinpaitoineen aiempana ylläSuurin osa palstalaisista on pahasti mt-ongelmaisia.
Julkisuuden henkilöt ovat heidänlaisten kanssa helisemässä.
Tässä hyvä uusi harmaa nimimerkki nokitavaksi.ei palstaillakseen tartte olla hullu mutta kyllä se kummasti helpottaa