Sentti on miljoonan alku.......(NIksi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ewi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ewi

Aktiivinen jäsen
27.07.2009
2 737
0
36
ITte hakenu aina Mäkistä päiväruuaks euron juustot + päälle jälkkäriks Hesestä euron pehmikset......Mäkistä jos itte ostan pehmikset tulee 20 senttii kalliimmaks per pehmis?? ITte laskenu että tällä tavalla säästän 1 e päivässä.....7 e viikossa.....28 euroo kuussa...336 e vuodessa.....SIt kaheksassa toissa vuodessa ku pikku päät jotka syntyy elokuussa lentäneet kotoa pois itte säästäny 6048 egeä + lähen sillä ETelän LÄmpöön nauttimaan kun päässy vihdoin irti lasten kasvatuksesta??????

Joka päivä? NAM :D Mä luulen et jos mä vuoden alusta alkaisin joka päivä lounaaks syömään juustohampan, ni mä kyllästyisin ehkä tos huhtikuun kieppeillä, et mä en tienais ku... en jaksa laskee :DD

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
ITte hakenu aina Mäkistä päiväruuaks euron juustot + päälle jälkkäriks Hesestä euron pehmikset......Mäkistä jos itte ostan pehmikset tulee 20 senttii kalliimmaks per pehmis?? ITte laskenu että tällä tavalla säästän 1 e päivässä.....7 e viikossa.....28 euroo kuussa...336 e vuodessa.....SIt kaheksassa toissa vuodessa ku pikku päät jotka syntyy elokuussa lentäneet kotoa pois itte säästäny 6048 egeä + lähen sillä ETelän LÄmpöön nauttimaan kun päässy vihdoin irti lasten kasvatuksesta??????

Pakko vastat vaikka on niin provo, eli

Jos säästät 20senttiä per osto, se tekee viikossa 1,4e "säästöä" (tosin jos kuljet autolla, polttoainekuluja saattaa tulla enemmän kuin säästö). Eli vuodessa se olisi 72,8e. Kahdessatoista vuodessa 873,4 säästöä.

Vielä enemmän säästäisit jos et kävisi koko mäkissä tai hesessä...

Et oo tainnu käydä joka päivä, alvin laskun jälkeen mäkkärin jätksi on ollu euron ;D ja sitäpaitsi jos se olisi sen 1,20 niin bensoja siinä kumminkin on kulunut jo autolla olet heselle ajanut joten tuskin tulisi halvemmaksi hesen euron jätksi :DD

Yhteistyössä