Serena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kannattaa katsoa etä etnota mukaan mitään uutta ja hienoa,Venäläiset vie sen kyllä :( niin kelpasi ruskuvillan hattu ja sukat rattaista mutta ei marketti kamat

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:
Liian klooripitoinen vesi minun makuun. Tai en tiedä, miten nykyään, kun en ole siellä kymmeneen vuoteen käynyt, mutta silloin, kun kävin, sain pahan ihottuman koko vartalon iholle tuosta vedestä.

Sait onneksi vain ihottuman poika sai märkäruven :(

Alkuperäinen kirjoittaja venäläiset:
kannattaa katsoa etä etnota mukaan mitään uutta ja hienoa,Venäläiset vie sen kyllä :( niin kelpasi ruskuvillan hattu ja sukat rattaista mutta ei marketti kamat

Kova oot ainakin yleistämään. Itse olen venäläinen, mutta toisen omaa en koskaan ota. Tosin tiedän myös suomalaisia, ketkä ovat tehneet varastamisesta itselleen harrastuksen.

Eikö siellä ole lukittavia vaatekaappeja? En ole koskaan käynyt ja tuskin olen menossakaan, mutta mielenkiinnosta kysyn. Vai repikö ne rys.... venäläiset vaatteita lapsen päältä? :o

Alkuperäinen kirjoittaja :
Liian klooripitoinen vesi minun makuun. Tai en tiedä, miten nykyään, kun en ole siellä kymmeneen vuoteen käynyt, mutta silloin, kun kävin, sain pahan ihottuman koko vartalon iholle tuosta vedestä.

Sait onneksi vain ihottuman poika sai märkäruven :(

Just... Harmi, kun poikasi sai märkäruven, ei varmaan ole kiva juttu sekään, mutta en pitänyt itseänikään kovin onnekkaana, kun ihottuman takia revin ihoni verille, kun joka paikkaa kutitti niin kovaa.

Oon käynyt itse siellä joskus yli 10v sitten, nyt ajattelin et voisi ehkä käydä kun ois tässä ihan lähellä. Mietin et puhutaanko siitä vielä samaa kuin ennen: röyhkeitä ulkomaalaisia, varastelua, likaista vettä ym.. No taidetaan jättää menemättä näiden vastausten perusteella. Onkos kukaan sitten käynyt Flamingon vesipuistossa?

Kova oot ainakin yleistämään. Itse olen venäläinen, mutta toisen omaa en koskaan ota. Tosin tiedän myös suomalaisia, ketkä ovat tehneet varastamisesta itselleen harrastuksen.

kova ja kova onko sillä yleistämisellä enään väliä jos minulta vei Venäläinen pyyhkeen oli kuulemma hänen?
niin,siinä sattuu lukemaan mun sukunimeni.
Kolmelta muulta kaverilta milloin mitäkin,
viimeisin oli tämä kun kaveri sanoi venäläiselle hienosti pukeutuneelle rouvalle että ne ruskovillan myssyt on heidä rattaissa ja hän halua ne takaisin,
kovan selvittelyn jälkeen kaverin vauva siis ilman myssyjä lähteä :(
eihän me nyt rasisteja mutta tokihan naapuri saa ottaa mitä haluaa.
Eli ihan tästä oppineena en sinne mitään uutta vie mukanani jotta ei kelpaa kellekään muullekaan ja jos kelpaa niin tarpeeseen menee.
Jännä juttu etä kylpylöissä ne kamat kelpaa mutta ei uimahalleissa joissa yleensä on Suomalaisia---

Nimim. venäläiset: niinhän se meneekin -- venäläiset on varkaita ja venäläiset naiset on huoria. Ihan syntymästään asti, luonteen ominaisuus, joka on meillä geeneissä. Suomalaiset (joka täytyy muuten kirjoittaa isolla alkukirjaimella) ovat kaikki syntymästään asti rehellisiä eivätkä koskaan keneltäkään mitään varasta. Ja muuten toimittajatkin valehtelevat, kun kirjoittavat uutisia siitä, kun suomalaiset varastavat milloin mitäkin, milloin autoja, milloin rahaa kioskeista aseella uhaten. Niissä uutisissakin täytyy olla virheitä, niiden tekijöiden on pakko olla venäläisiä, eihän suomalaiset mitään sellaista tekis, se on vastoin luonnonlakeja.

Onneksi mun ei tarvii olla sinunlaisten kanssa missään tekemisissä -- suomalaiset kaverini ovat täysin erilaisia kuin sinä, joten minulla on aika hyvä kuva suomalaisista siitäkin huolimatta, vaikka ala-asteella sainkin jatkuvasti kuulla, miten paska ihminen mä olen vain siitä syystä, että satun olemaan ryssä.

kova ja kova onko sillä yleistämisellä enään väliä jos minulta vei Venäläinen pyyhkeen oli kuulemma hänen?
niin,siinä sattuu lukemaan mun sukunimeni.
Kolmelta muulta kaverilta milloin mitäkin,
viimeisin oli tämä kun kaveri sanoi venäläiselle hienosti pukeutuneelle rouvalle että ne ruskovillan myssyt on heidä rattaissa ja hän halua ne takaisin,
kovan selvittelyn jälkeen kaverin vauva siis ilman myssyjä lähteä :(
eihän me nyt rasisteja mutta tokihan naapuri saa ottaa mitä haluaa.
Eli ihan tästä oppineena en sinne mitään uutta vie mukanani jotta ei kelpaa kellekään muullekaan ja jos kelpaa niin tarpeeseen menee.
Jännä juttu etä kylpylöissä ne kamat kelpaa mutta ei uimahalleissa joissa yleensä on Suomalaisia---

Multa ei oo venäläiset ikinä varastaneet mitään, vaikka olen asunut Venäjällä ja minulla on paljon venäläisiä tuttuja. Suomalaiset ovat kyllä varastaneet esim. polkupyöräni, pesutuvan narulta vaatteita sekä keittiön kaapista rahaa. Tiedän koska jäivät kiinni.
Venäläiset eivät automaattisesti varasta vain siksi että ovat venäläisiä. Eikä suomalainen ole automaattisesti rehellinen vain siksi että on suomalainen.

Meillä ainaki ollut kivaa siellä, onhan siellä paljon enemmän tekemistä kuin vaikka Flamingossa, isompien lasten kanssa. On villivirtaa ja monenlaista liukumäkeä ja kesällä ulkoalue. Ei mua muutama venäläinen kyl haittaa.

:attn: Mä olen ollut Serenassa töissä enkä mä kyllä allekirjoittaisi noita venäläisten yleistyksiä. Töissä ollessa me saatiin käyttää vesipuistoa ilmaiseksi, kävinkin vähintään kerran viikossa kolmen lapsen kanssa, eikä ikinä saatu mitään ihottumaa tai märkärupea, että huono tuuri on muutamalla ollut. Sen sijaan eräästä Oululaisesta kylpylästä saimme koko perhe pahan vatsataudin. Pitäis varmaan laittaa boikottiin sekin paikka.

Suurin ongelma silloin oli se, että lattiat oli liukkaat ja ihmiset juoksi siitä huolimatta, paikattavaa oli jonkun verran.

Alkuperäinen kirjoittaja äippäx4:
:attn: Mä olen ollut Serenassa töissä enkä mä kyllä allekirjoittaisi noita venäläisten yleistyksiä. Töissä ollessa me saatiin käyttää vesipuistoa ilmaiseksi, kävinkin vähintään kerran viikossa kolmen lapsen kanssa, eikä ikinä saatu mitään ihottumaa tai märkärupea, että huono tuuri on muutamalla ollut. Sen sijaan eräästä Oululaisesta kylpylästä saimme koko perhe pahan vatsataudin. Pitäis varmaan laittaa boikottiin sekin paikka.

Suurin ongelma silloin oli se, että lattiat oli liukkaat ja ihmiset juoksi siitä huolimatta, paikattavaa oli jonkun verran.

No tuo mun mainitsemani ihottuma johtuukin mun ihon yliherkkyydestä. En kestä klooripitoista vettä, uimahalleissakaan en enää juurikaan käy, kun ihoa kuivaa sen jälkeen. Serenassa taitaakin olla vielä enemmän klooria siin vedessä kuin tavallisessa uimahallissa, siitä se mun ihottuma.

Yhteistyössä