serkku ehdotteli ihan sairaita!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
olin eilen serkkuni ja parin kaverin kanssa leffassa.
menimme sen jälkeen lasilliselle, serkkuni alkoi humaltua aika reippaasti meidän muiden ollessa aivan selvänä.
serkkuni alkoi katsella minua silläsilmällä ja ehdotteli kaikennäköistä pervoa, kunnes mulla palo pinna ja lähdin kotiin.
tämä samainen serkkuni on ahdistellut minua pienenä ja nyt en tiedä mitä tekisin.
oksettaa ja ahdistaa.

Sano, ettei sua kiinnosta. Sanot ihan samalla tavalla, kuin kelle tahansa muulle, jonka kanssa et halua seksuaalista kanssakäymistä.

Mitä tarkotat tuolla, että ahdisteli sinua pienenä?

eli kun olin pieni, niin tämä serkku väkisin pussasi minua ja yritti maata mua.
minä olin silloin n. 9v ja serkku 15v.
tämä nyt on ihan tosi...
serkkuni on todella outo ja ihmeellinen, johtuen lapsuudestaan.
tää juttu ahistaa mua ja iljettää, en osaa enää koskaan suhtautua tähän ihmiseen normaalisti.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
eli kun olin pieni, niin tämä serkku väkisin pussasi minua ja yritti maata mua.
minä olin silloin n. 9v ja serkku 15v.
tämä nyt on ihan tosi...
serkkuni on todella outo ja ihmeellinen, johtuen lapsuudestaan.
tää juttu ahistaa mua ja iljettää, en osaa enää koskaan suhtautua tähän ihmiseen normaalisti.

No sanoppas sitten sille ihan suoraan, että muistat, mitä se sulle teki ku olit pieni. Kerro samalla, että lapsen hyväksikäyttö on ällöttävää, etkä muutenkaan ole hänbestä kiinnostunut siinä mielessä.

Minua ihmetyttää, että käytte viihteellä yhdessä? :o

Pitääkö sun olla sen kanssa sitten tekemisissä? Ja jos tuosta ei oo liikaa aikaa mennyt (en muista mikä on raja mut aika kauan kait ) niin tee rikosilmoitus jos se sua kovasti vaivaa tai käy juttelemassa jossain.

Yhteistyössä