Serranon perhe-sarjasta! Sisältää juonipaljastuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marhe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Todellisuudessa sarjaa tuli espanjassa ulos 147 jaksoa. Mutta oikeasti sarjassa seurattiin mitä Diegolle tulee tapahtumaan tulevaisuudessa. Tätäei kuitenkaan voinut aavistaa ennen kuin viimeisestä jaksosta. Ja myös tämä väite että Tete tulisi raskaaksi on totta, olen itse asunut Espanjassa seitsemisen vuotta (2002-) Olen seurannun jokaisen Serranon perheen jakson ilman minkään näköisiä tekstityksiä, voin sanoa ettei se espanjankieli loppuenlopuksi ole lainkaan niin vaikeaa kun ihmiset luulevat.

Ádios los Serranos! Te quiero!

Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
mitä nyt tulee, onko ne uusintoja vai ihan uusia jaksoja?

Uusia jaksoja.

kauanko tullu?
Tai siis mikä kausi menossa? Mä olen katsonut sen kun Lucia oli siinä onnettomuudessa, sen kauden, mikähän se oli?

Uudet jaksot alkoi 2.6.2009
En mä niistä kausista tiedä.

Tuolla enemmän tietoa.
http://ohjelmat.yle.fi/serranon_perhe/mita_uutta_serranoilla

joo, siis lucí kuoli ku auto , millä oli jarrut rikki ajoi sen päälle sairaalan pihassa, kun se oli hakemassa lapsia sairaalaan katsomaan lourdesin ja santin lasta. 8 tuotantokauden vikassa jaksossa diego (lucían mies) hyppää sillalta koska sitä alkaa ahdistamaan jne. sitte se herääki aamulla sängystä lucían viereltä ja se kaikki oli vaan unta. ja sit diego on iha "wooot" et eiks mitää ollu tapahtunukkaan

viimeisessä jaksossa: africa tullee raskaaks, Africa ja raul palaa yhteen sit lourdesille tulee toinen lapsi, diego joutuu vankilaa mut pääsee pois ja sit tekee itsarin mut herääki lucian vieres ja huomaa et kaikki oli unta hää yön jälkee...

Ei lucia palaa sarjaan. Tänään eli 19.08.09 tulee Serranon perheen viimeinen jakso klo 18.30! Ihan tyhmää, kun serranoa ei sit enää tuu. IKINÄ! kauheeta! meil on kaikki serranon perhe- dvd:t mitä on tullu kauppoihin, se on koko perheen lempisarja!!; D Ihan tyhmää, kun diegokin hyppää sillalta moottoritielle! Ja tete ja guille lähtee pois kotoo.. ; ( . Ois kiva, jos tehtäiski sellane päätös, et Serrano jatkuiski vaiks vuoteen 2015 tai jotai ; D Mut ei niin kuitenkaa tehä : ( Harmi, aion kuitenkin kerätä nuo kaikki tuotantokaudet kokonaan, vaikka serrano ei jatkuisikaan. Onko teistä kivaa, kun serranon perhe loppuu?

Alkuperäinen kirjoittaja purpelo:
Hyvin harmillista kun Alejo Sauras ( Raul ) jäi auotonalle tai menehtyi kolarissa :((
ei varmana muute raul jääny mihinkää auton alle! ! ! olen kattonu kaikki serranon jaksot, mitä on tullut telkkarista, eikä missää jaksos oo sellast, paitsi en tiedä tosta viimesestä jaksosta, mikä tulee tänään.

Yhteistyössä