Setäni kuoli nuhaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UmppiKenkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

UmppiKenkka

Jäsen
25.11.2008
98
0
6
Siis :o ??

Kirjoitan tästä mustana koska muuten tätä pidettäis vitsinä!!!

Setäni kuoli pari kuukautta sitten 41vuotiaana, yhtäkkiä ilman oireita. Eilen oli tullut kuolinsyy ja se oli pitkittynyt nuha :o :o :o !!!

:hug: otan osaa perheenne suruun.

kyllä mä tuon oisin uskonu. mun siskopuolen serkulle meinas käydä niin. "onneks" vaan halvaantu ja nyt on paranemassa pikkuhiljaa. toinen käsi vaan ei ehkä koskaan toimi enää.

Pitkittynyt flunnsa vei työkaverini siskonmiehen teholle. Oli mennyt lääkäriltä ihan vaan sairauslomaa hakemaan kun oli niin kauheassa flunssassa, siellä oli tullut hengitysvaikeuksia ja hänet kiidätettiin lopulta ambulanssilla teholle. Joduttiin pitämään nukutettuna ja hengityskoneessa. Diagnoosi verenmyrkytys ja keuhkokuume.

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Mun kaverini kuoli muutama vuosi sitten 20-vuotiaana flunssaan. Hän ei hoitanu flunssaansa, joten sydänlihas tulehtui ja loppujen lopuksi pysähtyi. :(

Näissä "flunssakuolemissa" tämä on aika yleistä.. Joten pitkittyneen flunssan takia kannattaa käydä lääkärissä ja varsinkin jos influenssa iskee ja jatkuu pitkään..

aika ihme homma.. Yleensä kuolinsyyksi merkitään se viimeisin "niitti" josta kuolema seurannut ja usein näissä flunnssatapauksissa se tosiaan liittyy sydänlihaksen tulehtumiseen tms.. Tuo pitkittynyt nuha siis se syy, joka luultavasti aiheuttanut muuta esim sinne sydämeen.

Yhteistyössä