Setis ja Annie tekivät ”kilttimiehet ja daamit”.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja setis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

setis

Tunnettu jäsen
20.11.2022
3 683
842
113
Osa 1.

Alettiin käymään yhdessä lounaalla eräässä suositussa ravintolassa, jossa setis oli käynyt monet kerrat yksin vuosien saatossa. Tunsin entuudestaan hyvin ja monesti juteltiin ravintolan naispuolisen omistajan kanssa joka toimii myös tarjoilijana. Meillä oli lapset samalla luokalla ala-ja yläasteella.

Mutta kun mentiin sinne ensimmäisen kerran yhdessä niin hän oli jotenkin vaivautunut, eikä meillä ollut enää mitään sellaista mukavaa kohtaamista kuin aina ennen. Olin ihmeissäni, lopulta välttelyistään huolimatta sain lukittua hänen katseensa ja tervehdin ”väkisin” häntä. Kyllä hän sentään tervehti vaivoin takaisinpäin.

Taisi olla toisella kertaa kun oli pakko valittaa kun Annien lautasella oli jotain mikä ei sinne missään nimessä kuulu. Toinen tarjoilija oli silloin asialla ja hoiti sen ihan tyylikkäästi, hän antoi ilmaisen lounassetelin.

Kolmannella kertaa omistaja tuli korjaamaan astioita pöydästämme ja silloin hän katsoi ainoastaan Annieta ja tervehti, minä olin kuin ilmaa hänelle. Todella törkeää!

Neljättä kertaa ei sitten tullutkaan tällä viikolla kun siellä oli ihan hyvä lounasvaihtoehto, mutta sanoin Annielle, että olen loukkaantunut tuosta ala-arvoisesta käyttäytymisestä ja mentiin suosiolla kilpailevaan lounasravintolaan. Se on sikäli laadukkaampi että valittu lounas tarjoillaan suoraan pöytään. Ensin mainittu on ehkä hieman perinteinen mättöpaikka.

Ihmettelen tosiaan tuon noin nelikymppisen naisen käyttäytymistä, hän tietysti luulee että me seurustellaan, ja näköjään tuomitsee minut ison ikäeromme takia. Hän on pitkän linjan asiakaspalvelun ammattilainen, mutta siitä huolimatta hän ei tajua sitä että minä olen asiakkaana yksi hänen työnantajistaan 😏

No, se on niin helppoa äänestää jaloillaan mitä mieltä on saadusta kohtelusta.

*tuomioitanne ootellessa 🤣*

• Tykkää
Reactions: m1es ja Lispetti
Kannattaa opetella kokkaamaan ihan ite.

Hintalaatu. Miljöö. Oma rauha...
Molemmat osaa, Annie on loistava kokki ja tuo usein mulle tekemiään ruokia.
Itse olen tosin vähän laiska kokkailemaan nykyisin.

Me käydään katsos yhdessä asioilla ja kun olen kuskina hänelle, niin saan hänen tarjoamanaan nuo lounaat, = laatuaikaa yhdessä, ja vaihtelua arkeen 2x viikossa 🥰

Osa 2. ”Se tunne kun…”

…mulla on ekaa kertaa Annien nähden ruskea lierihattu päässä (vähän niinkuin tyyliin Indiana Jonesilla), ja mokkapintaisen näköinen, samanvärinen takki lyhyellä keinokarvakauluksella päällä.

Täytän pissapojan säiliötä, hän kävelee takaani apukuskin paikalle, kouraisee mukavasti ohimennessään ”sieltä” 🤭, ja sanoo ”U look just like a cowboy” 🤠 😆

Hän on niin mukavan hauska, pikkutuhma ja aina kivoja positiivisia yllätyksiä täynnä 🥰

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Osa 2. ”Se tunne kun…”

…mulla on ekaa kertaa Annien nähden ruskea lierihattu päässä (vähän niinkuin tyyliin Indiana Jonesilla), ja mokkapintaisen näköinen, samanvärinen takki lyhyellä keinokarvakauluksella päällä.

Täytän pissapojan säiliötä, hän kävelee takaani apukuskin paikalle, kouraisee mukavasti ohimennessään ”sieltä” , ja sanoo ”U look just like a cowboy”

Hän on niin mukavan hauska, pikkutuhma ja aina kivoja positiivisia yllätyksiä täynnä
Kouraisiko etu- vai takapuolelta? 😉

• Haha
Reactions: setis
Oliko tämä nelikymppinen huonosti palveleva kenties sitten joskus iskenyt silmänsä Setikseen ja oli siksi näreissään?
Jos harjoittaa tuollaista käytöstä asiakaspalvelijan roolissa niin on huono tuohon työhön.

Ota samalla tavoin kuin ennenkin. Kateellisia löytyy aina eikä teidän heistä tarvitse välittää, joku julkinen kouriminen ja kiihkeä suutelu olisi varmasti ollut hyvin paikallaan ravintolassa!😁
Itse en olisi voinut vastustaa kiusausta!😏
Kun keskitytte ainoastaan toisiinne niin nuiva kuiva porukka ympärillä saa olla ihan rauhassa.👍 Huonoa reaktiotahan he vain haluavat, silloin sitä ei pidä antaa.😊

Kiva lukea teidän tarinaa!❤️

• Rakkaus
Osa 2. ”Se tunne kun…”

Täytän pissapojan säiliötä, hän kävelee takaani apukuskin paikalle, kouraisee mukavasti ohimennessään ”sieltä” , ja sanoo ”U look just like a cowboy”

Hän on niin mukavan hauska, pikkutuhma ja aina kivoja positiivisia yllätyksiä täynnä
Seksuaalista häirintää.

• Rakkaus
  • Haha
Reactions: Lispetti ja setis
Tiedätkö että kaikki ollaan vihaisia joskus. Se on osa normaalia elämää.
En ole vihainen.
Mutta, usko nyt - en halua mitään nuorta poikapanoystävää!
Etsi vaikka Tinderistä oman ikäistäsi seuraa!

Tsemppilöitä.💪

• Tykkää
Oliko tämä nelikymppinen huonosti palveleva kenties sitten joskus iskenyt silmänsä Setikseen ja oli siksi näreissään?
Jos harjoittaa tuollaista käytöstä asiakaspalvelijan roolissa niin on huono tuohon työhön.

Ota samalla tavoin kuin ennenkin. Kateellisia löytyy aina eikä teidän heistä tarvitse välittää, joku julkinen kouriminen ja kiihkeä suutelu olisi varmasti ollut hyvin paikallaan ravintolassa!
Itse en olisi voinut vastustaa kiusausta!
Kun keskitytte ainoastaan toisiinne niin nuiva kuiva porukka ympärillä saa olla ihan rauhassa. Huonoa reaktiotahan he vain haluavat, silloin sitä ei pidä antaa.

Kiva lukea teidän tarinaa!

Sinkkuna ollessa iskin kyllä silmäni häneen, oli oikein miellyttävän oloinen. Tämä siis ennen lasten kouluaikaa 2.000 -luvun alkupuolella. Käsittääkseni hän on edelleen naimisissa, tuntuu vähän vieraalta ajatus että olisi minusta kiinnostunut. Mutta mistäs sitä koskaan tietää? Toisaalta hänen käyttäytymisensä jotenkin viittaisi siihen, mutta siltikin… Voinhan olla huono ihmistuntija näissä asioissa mitä itseeni tulee?

Me ei kyllä missään nimessä voida osoittaa hellyyden tunteita ihmisten ilmoilla, sana voisi kiiriä eräälle, ja sitten olisi piru merrassa 🥶

• Tykkää
Milloin sanoin olevani nuori?
En muista, mutta olet varmasti nuori, jossain yhteydessä se kävi ilmi.
Olet lisäksi kokematon ja etsit kokenutta ”kouluttajaa”.😁
Itse tykkään olla dominoitavana joten ei mätsää.

Ihanaa seksuaalista häirintää!
Setis oli hiljattain ihan hoomoilasena. Annie jäi istumaan autoon kun kävin ihan pikaisesti kaupan puolella, takaisin tullessa katse kiinnittyi eksoottisen näköiseen nuoreen kaunottareen joka nousi Bemaristaan kuskin paikalta ystävättärensä kanssa. Kävelin ihan vierestä ja hän katsoi suoraan silmiin, hymyili ja sanoi hei minulle. Ja vain minulle 😍

Hän on varmaankin intialainen, tai pakistanilainen perimältään. Ja jaksan aina hämmästellä ja ihmetellä kun näitä miellyttäviä kohtaamisia on tullut tänäkin vuonna monta kertaa nuorten ja kauniiden naisten kanssa 🥰

Kerroin tästä rehellisesti Annielle ja hän totesi että aasialaiset usein tervehtivät täysin tuntemattomia ihmisiä. Mutta olin kyllä erittäin positiivisesti otettu tuosta tilanteesta ja jäi oikein miellyttävä olo.

Sen olen kyllä huomannut että varsinkin varatut thaikkunaiset eivät koskaan katsele vieraita miehiä silmiin. Parempi niin, ei kukaan mies tulkitse väärin ja iskeydy väkisin juttusille.

• Tykkää
Sehän oli perusteellista. Tosiaan kiva ylläri tai oikeastaan tuplaylläri kun livahti vielä haarovälistä pepun puolelle.
Quattro-yllärit sinä päivänä. Halusi suudella autossa istuessamme, vaikka aina pelkää että joku tuttu näkee meidän kielletyt leikit. Ja sitten vielä siellä johdatti kourani löysän puseronsa alle ja paljaaseen pehmoiseen tisuliinsa, voi että 😍

Hän ei käytä rintsikoita yleensä koskaan. Kivasti ne nännit nöpötti neuleenkin läpi. Siksi hän ottaa ulkotakkinsa pois vasta ruokaa lounaillamme puhvetista haettuaan, koska muut miehet alkavat kyllä tapittamaan. Hän kerää muutenkin kaikkien huomion valovoimaisena ja eksoottisena naiskaunottarena 😍

• Rakkaus

Yhteistyössä