I
IhaNainen
Vieras
Ajattelin että kuuluttelen tätä kautta jos vakka tärppäis. Eli me muutettiin vappuna Pohjois-Helsingin puolelle, ja mä en oikein tunne täältä ketään. Olis kiva löytää seuraa muista äideistä, meillä meinaa tulla tylsää kun mies on päivät töissä. Ainakin tässä meidän lähellä tuntuu asuvan paljon lapsiperheitä, mutta kehenkään en ole vielä tutustunut.
Mä olen 26v yhden puoli vuotiaan pojan äiti. Perheeseemme kuuluu meidän lisäksi isi ja kaksi pikkuruista koiraa. Meillä ei Pojan kanssa ole vielä mitään harrastusta, mutta leikkipuisto, perhekahvila, leikkitreffi, kävely, shoppailu tms. seura olisi enemmän kuin tervetullutta. Myös muskari- tai vauvajumppa olisi mukavempi aloittaa jonkun kaverin kanssa.
Yv:llä saa ottaa yhteyttä jos yhtään kiinnosti. :wave:
Mä olen 26v yhden puoli vuotiaan pojan äiti. Perheeseemme kuuluu meidän lisäksi isi ja kaksi pikkuruista koiraa. Meillä ei Pojan kanssa ole vielä mitään harrastusta, mutta leikkipuisto, perhekahvila, leikkitreffi, kävely, shoppailu tms. seura olisi enemmän kuin tervetullutta. Myös muskari- tai vauvajumppa olisi mukavempi aloittaa jonkun kaverin kanssa.
Yv:llä saa ottaa yhteyttä jos yhtään kiinnosti. :wave: