W
"Weera"
Vieras
Mä jotenkin tykkään siitä sarjasta ja "pakko" katsoa joka jakso.
Mietin sitä Alexandraa. Aluksi ajattelin, että on jotenkin kummallisen näköinen ja ruma, mutta mieleni on muuttunut. Onhan hän omalla persoonallisella tavallaan nätti ja viehättävä nainen. Silmämeikkiään toki voisi joskus vähän miettiä.
Mutta Anna-Bella! Argh! Ensinnäkin ne kamalat hampaat! Joo onhan se kiva, että on nätit hampaat, mutta miksi ne pitää olla koko ajan esillä. Onko hänen suunsa malli sitten jotenkin sellainen. Ja se hemmetin eko-orgaaninen-vegetouhu. Siis kyllä tuo vegaani menee, mutta on jotenkin niin pätemiseltä vaikuttavaa tuo jatkuva ekoeko orgaaninenorgaaninen. Selvästi ärsytti sitä Minnaakin.
Ja kun Anna-Bella eilisessä jaksossa pommittii Minnaa niin kysymyksillään miehestä jonka kanssa Minna aikoo muuttaa yhteen. Saraa terapoi ja suorastaan nauratti se Anna-Bellan touhu.
Siitä Minnasta taidan tykätä eniten.
Mietin sitä Alexandraa. Aluksi ajattelin, että on jotenkin kummallisen näköinen ja ruma, mutta mieleni on muuttunut. Onhan hän omalla persoonallisella tavallaan nätti ja viehättävä nainen. Silmämeikkiään toki voisi joskus vähän miettiä.
Mutta Anna-Bella! Argh! Ensinnäkin ne kamalat hampaat! Joo onhan se kiva, että on nätit hampaat, mutta miksi ne pitää olla koko ajan esillä. Onko hänen suunsa malli sitten jotenkin sellainen. Ja se hemmetin eko-orgaaninen-vegetouhu. Siis kyllä tuo vegaani menee, mutta on jotenkin niin pätemiseltä vaikuttavaa tuo jatkuva ekoeko orgaaninenorgaaninen. Selvästi ärsytti sitä Minnaakin.
Siitä Minnasta taidan tykätä eniten.