Seuraako joku muu liviltä Suomitytöt New Yorkissa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Weera"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"Weera"

Vieras
Mä jotenkin tykkään siitä sarjasta ja "pakko" katsoa joka jakso.

Mietin sitä Alexandraa. Aluksi ajattelin, että on jotenkin kummallisen näköinen ja ruma, mutta mieleni on muuttunut. Onhan hän omalla persoonallisella tavallaan nätti ja viehättävä nainen. Silmämeikkiään toki voisi joskus vähän miettiä.

Mutta Anna-Bella! Argh! Ensinnäkin ne kamalat hampaat! Joo onhan se kiva, että on nätit hampaat, mutta miksi ne pitää olla koko ajan esillä. Onko hänen suunsa malli sitten jotenkin sellainen. Ja se hemmetin eko-orgaaninen-vegetouhu. Siis kyllä tuo vegaani menee, mutta on jotenkin niin pätemiseltä vaikuttavaa tuo jatkuva ekoeko orgaaninenorgaaninen. Selvästi ärsytti sitä Minnaakin. :D Ja kun Anna-Bella eilisessä jaksossa pommittii Minnaa niin kysymyksillään miehestä jonka kanssa Minna aikoo muuttaa yhteen. Saraa terapoi ja suorastaan nauratti se Anna-Bellan touhu.

Siitä Minnasta taidan tykätä eniten.
 
Mää oon koukussa :ashamed: Muakin eniten ärsyttää se Anna-Bella. Lähinnä ne sen deittitouhut ja se miten se puhuu, kuulostaa ihan siltä ettei se puhu mitään kieltä kunnolla kun se puhuu suomen sekaan englantia koko ajan. Siinä Alexandra ei mua ärsytä kauheesti mikään. Se on jotenkin ihan symppis ja mä vaan toivoisin että se ois parempi laulaja, kun se haluaa niin paljon tehdä sitä työkseen.
 
siis mitä se annabella kyseli minnalta? en nähnyt eilistä jaksoa! se annabella muuten näyttää ihan mun entiseltä työkaverilta, joka oli helvetin raivostuttava :D
 
Ihan kauheeta paskaa. Yhen jakson katoin kokonaan kun mitään muutakaan ei tullut.
Siinä joku niistä muijista oli lupautunut lastenvahdiksi jonkun kaverinsa muksulle ja sitten veti puistossa päikkäreitä ja valitti miten paskaa on ku joutuu lasta vahtimaan.
Sillon päätin etten moista kuraa viitti kattoa enää yhtään, katon mielummin vaikka jotain ruotsinkielistä uutisikkunaa jonka taustalla soi fuusiojazz.
 
Mää oon koukussa :ashamed: Muakin eniten ärsyttää se Anna-Bella. Lähinnä ne sen deittitouhut ja se miten se puhuu, kuulostaa ihan siltä ettei se puhu mitään kieltä kunnolla kun se puhuu suomen sekaan englantia koko ajan. Siinä Alexandra ei mua ärsytä kauheesti mikään. Se on jotenkin ihan symppis ja mä vaan toivoisin että se ois parempi laulaja, kun se haluaa niin paljon tehdä sitä työkseen.

Joo ne deittitouhutkin! Voi herranjumala kun se tekeekin siitäKIN niin vaikeaa. Muakin ärsyttää se kielten sekoittaminen, kyllä ne kaikki tekee sitä, mutta Anna-Bella eniten.

Ei Alexandra mua ärsytä, se ulkonäkö vain on jotenkin hhmmm persoonallinen. Tuo on totta, että on symppis. Se äitinsä tekemä Ikea-reissu oli kyllä vähän huvittava, mulla olisi kyllä itsellä mennyt hermot tuollaisen äidin kanssa. :D
 
Yritin, mutta rupes niin ärsyttää ettei kyennyt. Ihan kamalia naisia ja varsinkin tää mukamas laulaja. Ei vaan kestä katsella sen rumaa naamaa ei voi mitään.
 
Heheh, taas on suominaisten kuvaa viemässä maailmalle kolme kaunotarta, kala, kameli ja hevonen!!
Kuinka joku voi olla noin juntti oikeesti, kauhee haloo jostain new yorkista!

Koukussa, pakko katsoa
 
[QUOTE="vieras";26153434]siis mitä se annabella kyseli minnalta? en nähnyt eilistä jaksoa! se annabella muuten näyttää ihan mun entiseltä työkaverilta, joka oli helvetin raivostuttava :D[/QUOTE]

Minna kertoi muuttavansa miehen kanssa yhteen 3kk seurustelun jälkeen ja siitäkös Anna-Bella innostui. Jankkas, että onko mies se oikea, kannattaako tuo, menettekö kihloihin jne. Anna-Bella kun on sitä mieltä, että ei miehen kanssa muuta yhteen jos eivät mene kihloihin ennen sitä tai kihlaus tulee nopeasti yhteen muuttamisen jälkeen. Ei uskonut mitenkään, että Minna on vakuuttunut siitä, että tekee oikein.
 
Onko muka ne Annabellan hampaat hienot? Mä mietin koko ajan, että miksei hoida purentaansa kuntoon.

Mua ärsyttää kanssa se Annabella, mutta lähinnä se, kun kaikki on niin mahtavaa: oli ihanat bileet, se teki sellasta ihanaa ruokaa, mistä kaikki varmasti pitää, käy ihan parhaalla akupuntiolääkärillä jne. Ehkä olen peruspessimistin, mut mua ärsyttää, kun kaikki on niin ihanaa.

Sinänsä kunnoitettavaa olla tosi eko, mutta miksi kuluttaa niin kauheasti muotiin ja muuhun tarpeettomaan? Ei nainen tartte useita korkkareita (kuten paasasi pari jaksoa sitten). On ekologisempaa olla ilman turhaa kuin ostaa ekologista turhaa.
 
[QUOTE="vieras";26153611]Onko muka ne Annabellan hampaat hienot? Mä mietin koko ajan, että miksei hoida purentaansa kuntoon.

Mua ärsyttää kanssa se Annabella, mutta lähinnä se, kun kaikki on niin mahtavaa: oli ihanat bileet, se teki sellasta ihanaa ruokaa, mistä kaikki varmasti pitää, käy ihan parhaalla akupuntiolääkärillä jne. Ehkä olen peruspessimistin, mut mua ärsyttää, kun kaikki on niin ihanaa.

Sinänsä kunnoitettavaa olla tosi eko, mutta miksi kuluttaa niin kauheasti muotiin ja muuhun tarpeettomaan? Ei nainen tartte useita korkkareita (kuten paasasi pari jaksoa sitten). On ekologisempaa olla ilman turhaa kuin ostaa ekologista turhaa.[/QUOTE]

Siis tarkoitin, että ovat valkoiset ja hyvin hoidetun näköiset. Mutta tosiaan purenta on aivan kamala.

Persoonana vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä johon en ikinä haluaisi tutustua. Ja tuo sun vika lause on kyllä niin totta!
 
Mua ärsyttää eniten Minna. Jostain syystä se vaikuttaa ylimieliseltä, ylpeältä ja sellaiselta "vain mun tapa toimia ja ajatella on oikein, kaikki muut väärässä!".

Ja sit toi Anna-Bella, argh!
 
hyvä ja koukuttava sarja!

Josksu mietin sitä, kuinka kaikki ne neljä naista onkin jotenkin eksoottisen näköisiä (tosi nättejä kyllä). Ei siis mitään perinteisiä suomi-elovena-tyttöjä:)
 
Ihan lapsellisen typerää, mutta muakin häiritsee hirveästi ne hampaat... :D :(
Uskallan väittää että on Jenkkityylisesti tehty rahalla, kuoret omien hampaiden päälle, siksi ne työntyy ulos silleen hevosmaiseen tyyliin.Ja tietenkin niin valkoiset ettei ilman aurinkolaseja pysty moi sanomaan.

Tosi kumma tuo hammasfiksaatio jenkeissä, mennyt ihan överiksi jos tuollaisesta kalustosta vielä maksetaan.
 
Mä tykkään Annabellasta! Se hymyily ja positiivisuus on just niin jenkkiä, mun mielestä tosi piristävää! Se Minna taas vaan valittaa, en lämpene. Sarasta en päässyt jyvälle, Alexandra oli ihan pirtsakka..

1 ja puoli jaksoa katsoneena :D
 

Yhteistyössä