Seuraako muut Viidakon tähtöset -sarjaa? Kuka on suosikkisi ja kenestä et pidä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akaatti

Aktiivinen jäsen
18.03.2011
13 427
6
38
Minä tykkään Susanna I:stä, siis siitä Jani Sievisen entisestä vaimosta ja myös Henna Kalinaisesta, vaikka onkin sellainen yksinkertaissen oloinen tuossa sarjassa. Maisa Torppa on jotenkin ärsyttävää enkä tykkää yhtään.

Maisa Torppa on tosi kaunis... no ok et kysynyt sitä.

Se Anni Uusivirta on mun suosikki. Se on nätti ja järkevän olonen. Ilo katsoa.
DB7DE83FAD5B65397F813CA4DBBA58.jpg

Täytyy vielä mainita, että tosiaankin Henna Kalinaistakin on kiva seurata. :D

Selkeästi se toinen joukkue missä on just esim Kalinainen, on mun mieleen paljon enemmän kuin se toinen. :) Matin Susanna vaikuttaa ihanalta ja samoin se Marianne Harjula.

[QUOTE="sally";26021191]Selkeästi se toinen joukkue missä on just esim Kalinainen, on mun mieleen paljon enemmän kuin se toinen. :) Matin Susanna vaikuttaa ihanalta ja samoin se Marianne Harjula.[/QUOTE]

Minäkin tykkään siitä Thaifuunista enemmän.

Mikä se susanna penttilän silikoni-juttu nyt on? Eikö sillä muka olekaan vanhoja silikooneja siellä sisuksissa... niin oon aina ajatellut. Ja kun on tissit myöhemmin luontaisesti kasvaneet, on noin isot.

katsoin ekaa jaksoa hetken,enkä varmaan katso toiste..vaikka oishan se varmasti ihan hauskaa viihdettä iltaisin..Hennan kanssa olin kerran samalla zumbatunnilla,suurimman ajan haroi hiuksiaan ja jossain vaiheessa käski mun siirtyä kauemmas,että mahtuu liikkumaan :D

[QUOTE="noh";26021429]katsoin yhtä jaksoa noin 15 minuuttia. martina näytti fiksulta ja kauneimmalta.
toi akka kenen kuva oli tossa taisi olla se ihmeselittäjä ja valittaja.[/QUOTE]

ei, nyt se tulee se sarja, se ihmeselittäjän nimi olikin henna.

Yhteistyössä