A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Mitä tykkäätte Ronja-nimestä?
Joku ihana toinen nimi pitäs keksiä...Ronja ....?..... ?
Alkuperäinen kirjoittaja suvi-tuuli:tuo ramona oli ihana, mites ronja rebecca tai ronja rosmariini?
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Meen esikoisesta piti ensin tulla ronja,muttei ollut ronjan näköinen. vaan näytti ihan toiselta.
Ronja on tosi hieno nimi.
Ronja Emilia, Ronja Alexia,. Muitakin hyviä vaihtoehtoja on jo tullut