Seuraava nimivaihtoehto...Ronja. Mikä toiseksi nimeksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jospa olis pelkkä Ronja. Olis ainakin erikoista. Itse vaan ajattelen nyt, että aivan järjetöntä oli antaa toiset nimet lapsille. Ei niitä koskaan missään käytetä ja mitä niillä tekee.
 
kamala nimi, toivottavasti tyttò ei tule asumaan italiassa... joo, tiedàn jo mità vastaatte ( = onhan suomalaisia nimià jotka tarkoittavat japaniksiksi jotakin, pitààkò kaikista siis ottaa selvàà... ) ja toisaalta: voihan nimensà sitten muuttaakin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Meen esikoisesta piti ensin tulla ronja,muttei ollut ronjan näköinen. vaan näytti ihan toiselta.
Ronja on tosi hieno nimi.

Ronja Emilia, Ronja Alexia,. Muitakin hyviä vaihtoehtoja on jo tullut

meidän esikoisesta taas EI pitänyt tulla Ronjaa, mutta oli ihan Ronjan näköinen... :D
 

Yhteistyössä