riippuu kunnasta.
Usein perhekerhon, iltapäiväkerhot koululaisille ja joka toinen viikko kokouksen.
Eli monilla mm. aamupäivät päväkerhoja, iltapäivät iltapäiväkerhoja. Sitten kerran kahdessa viikossa perhekerho ja joka toinen viikko kokous.
Täyttä työaikaa, ainakin minä tehnyt lastenohjaajana.