Seurasko joku kakkosen Bomb Girls-sarjaa?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mulla jäi lopusta kolme tai neljä jaksoa näkemättä. Mun piti ne kattoa areenasta, mutta unohdin eikä niitä jaksoja enää oo siellä.

Jos joku vois olla niin ystävällinen, että kertoos tiivistettynä miten sarja loppu niin olisin kiitollinen. :)

Voi kun muistais. Ainakin Katen äiti tuli tapaamaan tytärtään ja Kate kertoi oikean nimensä ja taustansa Ivanille ( menikö nimi oikein?) Sitten tämä italialainen Marco(?) ja se vaalea nainen, jolle sattui se työtapaturma, alkoivat seurustella. Gladysin sulhanen kuoli sodassa, mutta tapahtuikohan tämä jo niissä jaksoissa mitkä näitkin? Sori kun en muista kunnolla ja nimet on unohduksissa.

Voi kun muistais. Ainakin Katen äiti tuli tapaamaan tytärtään ja Kate kertoi oikean nimensä ja taustansa Ivanille ( menikö nimi oikein?) Sitten tämä italialainen Marco(?) ja se vaalea nainen, jolle sattui se työtapaturma, alkoivat seurustella. Gladysin sulhanen kuoli sodassa, mutta tapahtuikohan tämä jo niissä jaksoissa mitkä näitkin? Sori kun en muista kunnolla ja nimet on unohduksissa.

Gladysin sulhasen kuolemasta tiesin. Entäs se vakoilujuttu mihin Gladys lähti mukaan sen uuden tehtaan jonku päällikön kautta? Ja entäs se rouva joka oli tyttöjen esimies tms. ei nyt muistu nimi mieleen, mutta miehensä oli haavoittunut ensimmääses maailmansodas. Oliko joku Corbet tms. sen naisen sukunimi.

Mä luulin, että Katen äiti oli kuollut. :O Ivan oli tosiaan se sulhanen. Tuota Marcon ja Veran seurustelua vähä toivoonki. :) Entäs Betty se lesbo, saiko hän ostettua talon ja miten elämä muuten?

Siinä vakoilujutus kävi niin että Marco lähti sitten juoneen mukaan paljastamaan sitä porukkaa joka oli näitä italialaisia Marcon ystäviä. Marcolle kun selvis, että ne "ystävät" oli sen takana, että Marcon isä oli joutunut vankilaan ja itse olivat päässeet kuin koira veräjästä, eli olivat siihenkin oikeita syyllisiä, eikä Marcon isä.

Sovitaan että Corbet. No tämä kävi tanssimas sen maitomiehen kanssa, mutta ei sitten halunnutkaan mitään suhdetta. Ja tämä herra Corbet tuli kotiin ja oli opetellut vähän kävelemistä.

Katen äiti oli jättänyt sen miehensä ja siksi tämä oli valehdellut Katen äidin kuolleen.

Betty halusi että Katea ei tuomita isänsä kuolemasta ja halusi tunnustaa sen tapon. Molempia nimittäin kuulusteltiin. Loppuikohan se nyt sitten niin että Betty tunnusti ja ilmeisesti sai jonkun tuomion? Äh jotenkin huonosti muistan tuon kohdan. Mutta ainakin Betty siis tunnusti että hän sen tönäisi.

Joo siinä oli kyllä sellainen sarja mitä jaksoi katsoa.

Mulla jäi jaksoja kattomatta töiden takia tai sitte piti mennä aijoos nukkumaan eikä aina voinu tallentaa ku tuli muuta tallennettavaa. Ajattelin kattoa loput jaksot areenasta, mutta se sitte unohtu. Joitaki ehdiin kattoa sieltä onneks.

Voi että mua harmittaa kun katoin muutaman jakson alusta ja sitten laitoin aina tallennukseen ja ne muistanut niitä kattoa ja lopulta en viittiny enää tallentaa. :( Harmittaa kyllä kun tykkäsin sarjasta! Sais tulla uusintana. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja minäkkä;29245759:
Voi että mua harmittaa kun katoin muutaman jakson alusta ja sitten laitoin aina tallennukseen ja ne muistanut niitä kattoa ja lopulta en viittiny enää tallentaa. :( Harmittaa kyllä kun tykkäsin sarjasta! Sais tulla uusintana. ;)

Joo sais kyllä tulla uusintana! Eikö kesä oo aina uusintojen aikaa, että pitääskö laittaa ylelle toivomusta ens kesän uusinnasta. :D