seurustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sinkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sinkku"

Vieras
Tapasin mielenkiintoisen miehen. Oltiin jonkun aikaa yhdessä ja seksimme oli mahtavaa. Mies kuitenkin perääntyi ja koki suhteemme hankalaksi koska hän ei ole päässyt irti entisistään. Hän on ollut entisen avovaimonsa kanssa 12v. yhdessä. Ja viimeiset 6v ei ollut mitään seksiä heillä. Mies sitten löysi viime vuonna uuden naisen joka ei ollut vielä eronnut miehestään. Se suhde kesti jonkun aikaa ja nainen palasi aviomiehensä luokse koska tämä mies koki suhteensa hankalaksi varatun naisen kanssa. Myöskään entinen avovaimokaan ei halunnut enää palata yhteen. Tämä kaikki on tapahtunut ennen kuin tapasimme. Siksi hän ei ole kuitenkaan päässyt päässään, henkisesti eroon näistä naisista. Siksi haluaa kuulemma käsitellä yksin näistä jutuista eroon. Toisaalta haluaisi olla myös kanssani ja toisaalta ei. Ota nyt sitten miehestä selvää:/. Vai täytyykö mun jatkaa elämääni eteenpäin? Kylläpä harmittaa:/.

Niin kun miehellä ja entisellä avovaimolla ei ollut seksiä 6 vuoteen. Eksä kuulemma kovin intohimoton. No ero heille lopulta tuli kun mies löysi uuden naisen joka herätti hänet käpertyneen tunteensa esiin mutta tämä olikin varattu jonka koki suhteensa hankalaksi. Siksi yrittää käsitellä sekavat tunteensa josta herännyt eloon todella pitkän selibaatin jälkeen. No tämä on mullekin outoa ja sekavaa. Joten taidan jatkaa eteenpäin. Luulin löytäväni vihdoin järkevän tyypin. Olen itsekin ollut selibaatissa vuoden ja harmittaa kun menin harrastamaan seksiä hänen kanssaan.

Nojoo.. tuntuu nuo varatut miehet kovin usein elävän tuollaisessa "selibaatissa". Exänikin eleli kanssani 7 vuotta seksittömässä liitossa, jossa kuitenkin sitä seksiä harrasteltiin keskimäärin n.5-15 krt vkossa.. ;) vaan silti jännitystä haki muualta. Eräskin nainen vielä soitteli eron jälkeen ja haukkui pystyyn siitä, että olin tukahduttanut "Erkin" seksuaalisuutta niin kauan ja nyt se purkaantui hallitsemattomasti kaikkiin naisiin. Mitäpä siihen mitään sanomaan kuin pahoitella :-D
Että en nyt ap sinuna perään itkisi liikaa. Jos miehellä olisi oikeasti tunteita sinua kohtaan ne exät olisivat unohtuneet. Mutta jos haluat tuhlata elämäsi haikaillen tuollaista miestä niin mikäs sen estäisi.

En haikaile enää hänen peräänsä. Haikailkoon mies exiensä perään mun puolestani. Jatkan sitten selibaattia vuosi lisää tai lopun ikääni. Harmittaa vaan että luotin siihen mieheen;(.