Sexy vaate, joka vetäisi exän huomion lakkiaisissa muhun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannatan myös tuota edellisen ehdotuksen tyylistä. Tai just joku tuollanen kiiltävä ja tosi vartalonmukainen, etenkin vyötärön ja peffan kohdalta ns. tiukka ja kapenee kohti polvia ja loppuu polvien yläpuolelle jopa puoleen reiteen. Ja pinkki on loistava väri tai joku muu huomiota herättävä väri.

Jäis kyllä katsomiset väliin tuon edellisen sivun roskasäkin näköisen rievun kohdalla. Miksi naiset ajattelevat liian hankalasti, miehet ovat loppujen lopuksi melko yksinkertaisia.

Tämä riittää.

little-black-dress-by-victoria-secret.jpg

Ja ei, älä herran tähden nyt ainakaan tollasta laita kuin minkä tohon ensimmäiseksi linkitit. Paljastaa ihan liikaa kaikkea plus että sulta näkyy hanuri, jos vähänkin kallistat johonkin suuntaan.

Todennäköisesti exäsi olisi vaan huojentunut ettei tullut sinun kanssa juhliin, jos tuossa ekassa rievussa paikalle pelmahdat. Sori, jos sanoin turhan suoraan, mutta näin on näreet.

Tosi jees! Ton mä muuten haluan! Budjetti vain vähän tiukil, toivottavasti mami vähän sponssaisi :D Tai jos ton omilla rahoilla saisi hommattua, niin olisi kivempi pyytä ehkä kait sit lasten vaatteisiin sitä avustusta. No joo, se on sivuseikka sit tollasta nyt vain mettästämään.

paljon sulla on ikää? Yo-juhlat nyt sattuu olemaan sen verran arvokas juhla, että ei sinne voi tuossa Tarzanin lannevaatteessa mennä! Herättäisit vaan kiusallista huomiota ja exän nyxä tikahtuisi nauruunsa! Tyylikkäämpää vaatetta nyt! Onneksi oli loppu, ette pääse nolaamaan itteesi...

[QUOTE="vieras";23884007]MIKSI exän pitäisi huomata sut???? Ei ole terveellistä tuollainen ajattelu, sori vaan:([/QUOTE]

Sama tuli mieleen. Ymmärrän kyllä että haluaa laittautua, mutta exän huomion hakemiseksi en, varsinkin kun hänellä on uusi puoliso. Ei tule reilun ja mukavan naisen kuvaa tuosta.

Ja tosi halvan näköisiä vaatteita suurin osa, korkeintaan baarivaatteita. Voi olla että nousis mummoilla tukka pystyyn kun joku tulis joissakin linkitetyissä vaatteissa ylppäreihin:D, ja tosissaan, mun mielestä on jo juhlien järjestäjää kohtaan epäkohteliasta tulla juhliin tuollaisissa. Tuo yksi miehen linkittämä oli ehdottomasti paras näistä.

Apua mitä ehdotuksia ekalla sivulla! Niissä näyttäisit vain halvalta H*****ta. Viileän tyylikäs seksikkyys on parasta, "aviomiehen" ja "Loden" ehdotukset ovat sopivia!! Ylppärijuhlat ovat arvokas juhla, johon ei rievuissa mennä, muuten nolaat itsesi. Sitäpaitsi nahkasaappaat eivä ole kesäjuhlien kenkä, etenkään näillä keleillä..

[QUOTE="vieras";23884007]MIKSI exän pitäisi huomata sut???? Ei ole terveellistä tuollainen ajattelu, sori vaan:([/QUOTE]

samaa ihmettelin.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23884835:
samaa ihmettelin.

Kyllä minä haluaisin upottaa piikin lihaan jos vaikka ex lähteny toisen matkaan, mitä väärää siinä on?? Eihän hän sanonu että aikoo vampata sen,ainoastaan kiinnittää huomion.

[QUOTE="Kenguru";23884140]Sama tuli mieleen. Ymmärrän kyllä että haluaa laittautua, mutta exän huomion hakemiseksi en, varsinkin kun hänellä on uusi puoliso. Ei tule reilun ja mukavan naisen kuvaa tuosta.[/QUOTE]

No ehkä se Ex:ä ei ole ollut kovin reilu.

Joo, kiinnittää huomio, mutta ei halvan näköisillä retkuilla. Sori vaan. JOs on kroppaa niin elegantti pukeutuminen saa aikaan muiltakin ihastusta. Voin vain kuvitella tätien/miehen halveksuvat katseet kun näkyy rintaa/peppua.

Kyseessä on kuitenkin ylioppilasjuhlat, ei sinne voi mennä repaleisessa pienessä nahkaretaleessa, aikuinen nainen!!! Etsit jotain tyylikästä eikä paljastavaa ja mautonta, halpaa retkua. Mieti miltä näytät kun ex tulee paikalle mahdollisesti tyylikkään nyksänsä kanssa ja sinä istut puolialasti joku nahkariepu päällä. Silloin näytät kyllä kaikkien silmissä typerältä. Sori vaan.

[QUOTE="Kaiku";23884913]Kyseessä on kuitenkin ylioppilasjuhlat, ei sinne voi mennä repaleisessa pienessä nahkaretaleessa, aikuinen nainen!!! Etsit jotain tyylikästä eikä paljastavaa ja mautonta, halpaa retkua. Mieti miltä näytät kun ex tulee paikalle mahdollisesti tyylikkään nyksänsä kanssa ja sinä istut puolialasti joku nahkariepu päällä. Silloin näytät kyllä kaikkien silmissä typerältä. Sori vaan.[/QUOTE]

Minä olen kyllä samaa mieltä, asiallinen ja hieman seksikäs tyyli on hyvä. Baarivaatteet erikseen, ja muista ap ASENNE, nokka pystyyn ja valloittava hymy. Yleensä se kiinnittää huomion eniten että toinen jatkaa elämää, ja vielä pukeutuu erittäin TYYLIKKÄÄSTI :)

Ei taida ap vielä itse olla aikuinen, jos mieltyy kuraläppiin ja vielä muka pitäisi mennä yo-juhliin ne päällä. Jos on kroppaa jota näyttää niin ehdottomasti ihonmyötäinen musta/muu väri kotelomekko, siistit kengät ja hyvä asenne. Ei noilla kuraläpillä saa muuta kuin sääliviä katseita aikaiseksi...

img-1288443290137.jpeg

Täs malli kiva, mut kuvio out. Mietin kans, et mun rinnat ei välttämättä näyttäisi tossa hyvältä, mut osaako joku neuvoa mistä tälläsiä saisi?

ihan liian paljastava lakkiaisiin. laitat jotain tyylikkään aikuismaista. hymyilet ja naurat paljon, touhuat lasten kanssa, et kiinnitä eksään huomiota. älä tee itteäs naurunalaseks millää liian paljastavalla josta näkee että haluat vain huomiota. näytät että oot upea aikuinen nainen, joka on jatkanut elämäänsä eikä välitä tollasesta luuserista.

Yhteistyössä