Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja annika:mä oon tehny aina niin että sienet vaan silpuks ja sekaan sit kermaa ja sipulia.ja on hyvvää!
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Tänään oli sienisalaattipino, kokeiles löytyykö.
Mutta siis, suolasieniä, sipulia, ripsaus etikkaa, pippuria ja sitten se kerma, vaahtona/kermaviilinä/smetanana/ranskankermana. Näin mä ajattelin kokeilla!
saahan siihen laittaa varmaan mitä mieli tekee,mutta näin mä oon aina tehny.niitä suolasieniä siis.enkä oo laittanu muuta kun kermaa ja sipuliaAlkuperäinen kirjoittaja Mamelo:Alkuperäinen kirjoittaja annika:mä oon tehny aina niin että sienet vaan silpuks ja sekaan sit kermaa ja sipulia.ja on hyvvää!
Eikö siihen muuta si tarvita??
Alkuperäinen kirjoittaja annika:saahan siihen laittaa varmaan mitä mieli tekee,mutta näin mä oon aina tehny.niitä suolasieniä siis.enkä oo laittanu muuta kun kermaa ja sipuliaAlkuperäinen kirjoittaja Mamelo:Alkuperäinen kirjoittaja annika:mä oon tehny aina niin että sienet vaan silpuks ja sekaan sit kermaa ja sipulia.ja on hyvvää!
Eikö siihen muuta si tarvita??![]()