Siihen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Munukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nooh mut eikö oo hullua heh se on vaan nautinnollista se pikku sekavuus itelläkin jumittaa yks juttu ja se on sit menoo kävin muutamat kerrat jopa lentokentällä et josko nyt nähtiin.

tiiäkkö ei oo ainoo mies mä oon nyt tuijotellu tuhansii silmii ja muutamast tulee tärähtäneeks ittekkin. tiiäkkö katoin kaikki googlen playboy tytötkin ja ainoostaan 3ssa oli tunnetta sitku kävi tsiigaa niin niitten jutuissa paljon meikäläistä silmät sen kertoo.

kuka huomas sen naisen jolla oli liila poski palanu noh senkin silmät kolahti

Minäkin olen ihastunut... tavattiin ekan kerran puoli vuotta sitten ja heti oli jotain, vaikea kuvailla.. mutta ystäväni mukaan molemmat ihastui heti (toki en ystävällenikään mitään ihastusta tapahtuneen). Mies on kunnollinen ja uskollinen puolisolleen, se on vain pelkkää flirttiä mitä meidän välillä on kun nähdään. Minä vain haaveilen...

Ite olen toipumassa ihastuksesta joka käytti mua hyväksi ja jätti. Nyt ollaan palattu exänkanssa yhteen ja mikään ei ole koskaan kuten ennen... Rakkaus on todella sokeaa ja kemiaa.... mutta tämmöstä tää on.

No jos yhtään lohduttaa, niin mun tilanne ehkä vielä surkeempi. Ihastuin ja ehkä vähän rakastuin noin 7 vuotta sitten, edelleen ajattelen miestä. En varmaan koskaan tule pääsemään kokonaan yli, tiedän että hänellä on tunteita mua kohtaan. Päätettiin kuitenkin, että pysytään niissä suhteissa missä ollaan, minä olin silloin jo naimisissa. Rakastan kyllä miestäni, meillä on ihania lapsia, hän on mielettömän ihana isä, huomioonottava mies, me nauretaan ja nautitaan elämästä, mutta silti mietin edelleen tätä toistakin miestä. Se sotii kaikkea mun moraalikäsitystä ja mun ajatusmaailmaa vastaan, mutta unohtaakaan en pysty.

Yhteistyössä