Siinäpä kummallinen ja karmiva mies...

[QUOTE="vieras";23625843]Taas Pravdan porukka yritti tehdä paskajutun Halla-ahosta ja kun haastateltava ei suostunut haastatteluun, teki toimittaja toimittajan koston eli kirjoitti haastateltavasta paskaa,[/QUOTE]

PEESI!

Tässä on taas ymmärretty väärin mitä Halla-Aho kirjoittaa ja sitähän Halla-Aho hakeekin, provoaa. Kirjoituksessahan pohdittiin ihmisarvoa vain moraalisesta näkökulmasta. Pointti oli se, että onko olemassa universaalia ihmisarvoa vai onko ihmisarvo vain ihmisten ja kulttuurin keksimä ja näin ollen myös riippuvainen ihmisistä ja kulttuurista. Onko islamilaisessa kulttuurissa samanlainen ihmisarvo kuin länsimaisessa? Oliko keskiajalla samanlainen ihmisarvo kuin nykyään?

[QUOTE="vieras";23627571]minusta tuo Halla-aho on pelottava mies.. puhuu vakavalla naamalla ja oudolla katseella kummallisia asioita ihan tosissaan... ei hyvä....[/QUOTE]

Juuri niin. Juttujen ohella myös olemus on todella karmiva! Ei katso haastattelijaa silmiin ja puhuu kuin robotti.

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23627579:
Juuri niin. Juttujen ohella myös olemus on todella karmiva! Ei katso haastattelijaa silmiin ja puhuu kuin robotti.

juuri näin!! vähän sellainen psykopaattisen oloinen, sellaisen kuvan olen saanut... :ashamed: minulle hän on pelottavaa katsottavaa, myös!

[QUOTE="Vilukissa";23625774]Mun mielestä ko.henkilö on jopa kirjoituksissaan äärimmäisen vaarallinen, ja musta on aivan uskomatonta, kuinka hänen törkeän jyrkät mielipiteensä ovat voineetkaan saada niin paljon kannatusta taaksensa :O.[/QUOTE]

olen samaa mieltä..

Tässä on taas ymmärretty väärin mitä Halla-Aho kirjoittaa ja sitähän Halla-Aho hakeekin, provoaa. Kirjoituksessahan pohdittiin ihmisarvoa vain moraalisesta näkökulmasta. Pointti oli se, että onko olemassa universaalia ihmisarvoa vai onko ihmisarvo vain ihmisten ja kulttuurin keksimä ja näin ollen myös riippuvainen ihmisistä ja kulttuurista. Onko islamilaisessa kulttuurissa samanlainen ihmisarvo kuin länsimaisessa? Oliko keskiajalla samanlainen ihmisarvo kuin nykyään?

halla-aho on varmaan määrittänyt oman ihmisarvonsa ylivertaiseksi

[QUOTE="mama";23627637]halla-aho on varmaan määrittänyt oman ihmisarvonsa ylivertaiseksi[/QUOTE]

Taas meni pointti ohi niin, että korvissa suhisee. Tärkeintähän se on, että saa haukkua Halla-Ahoa tietämättä faktoista tai lukematta itse kirjoitusta.

Mihin Hommaforumilta katosi aihetta käsittelevä keskustelu, jossa foliohattuiset opetuslapset suu vaahdossa puolustivat Mestariaan punavihreää(!!!!) Pravdaa vastaan? Olisin mieluusti viihdyttänyt itseäni näin illan kunniaksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23628489:
No onhan tuo Halla-aho paljon muutakin siellä netissä kirjoitellut, ei tämä ole ainut outo kirjoitus. Saihan hän syytteenkin niistä kirjoituksistaan eli eiköhän se kerro aika paljon hänen kirjoitustensa tasosta ja arvomaailmasta.

Niin on, mutta se, että on tehnyt aikaisemmin tyhmän kirjoituksen ei tee tästä kirjoituksesta tyhmää.

Niin on, mutta se, että on tehnyt aikaisemmin tyhmän kirjoituksen ei tee tästä kirjoituksesta tyhmää.

No joka tapauksessa ei kai kukaan voi väittää Halla-ahoa jotenkin mukavan ja sympaattisen oloiseksi ihmiseksi? Ja kyllä niitä epäilyttäviä kirjoituksia on ollut jo useita joista on tehty tutkintapyyntöjä ja yksi tuomiohan sieltä tulikin uskonrauhanrikkomisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23632201:
No joka tapauksessa ei kai kukaan voi väittää Halla-ahoa jotenkin mukavan ja sympaattisen oloiseksi ihmiseksi? Ja kyllä niitä epäilyttäviä kirjoituksia on ollut jo useita joista on tehty tutkintapyyntöjä ja yksi tuomiohan sieltä tulikin uskonrauhanrikkomisesta.

Etenkin punavihreät naiset ovat tehtailleet tutkintapyyntöjä ja siten edesauttaneet Halla-ahon vaalityötä.:)

[QUOTE="heh";23628632]Mihin Hommaforumilta katosi aihetta käsittelevä keskustelu, jossa foliohattuiset opetuslapset suu vaahdossa puolustivat Mestariaan punavihreää(!!!!) Pravdaa vastaan? Olisin mieluusti viihdyttänyt itseäni näin illan kunniaksi :)[/QUOTE]

Voisitko Jytkäys vastata tähän? Miksi te hommauskovaiset muuten pidätte Hesaria punavihreiden puolueiden äänenkannattajana? Ja miksi pidätte vihreitä vasemmistopuolueena? Koska Hallis sanoo niin???? :laugh:

[QUOTE="Vilukissa";23625774]Mun mielestä ko.henkilö on jopa kirjoituksissaan äärimmäisen vaarallinen, ja musta on aivan uskomatonta, kuinka hänen törkeän jyrkät mielipiteensä ovat voineetkaan saada niin paljon kannatusta taaksensa :O.[/QUOTE]

Mutta törkeän jyrkät mielipiteet jostain muusta ihmisryhmästä jonkun muun sanomana ovat ok? Vaikka Perussuomalaisten äänestäjien haukkuminen ja leimaaminen?

Halla-ahon tyyli selitellä netissä on kieltämättä aika erikoinen, mutta toisaalta sitten harkitummin vastattu kuin yllätettynä. Ja toisaalta miksi pitää olla nyt selittelemässä vuosia vanhaa kirjoitusta? Eikö mielipide saa muuttua, tai eikö sen tekstin voisi vain itse päätellä tarkoittavan sitä, tätä tai tuota?

Mutta törkeän jyrkät mielipiteet jostain muusta ihmisryhmästä jonkun muun sanomana ovat ok? Vaikka Perussuomalaisten äänestäjien haukkuminen ja leimaaminen?

Halla-ahon tyyli selitellä netissä on kieltämättä aika erikoinen, mutta toisaalta sitten harkitummin vastattu kuin yllätettynä. Ja toisaalta miksi pitää olla nyt selittelemässä vuosia vanhaa kirjoitusta? Eikö mielipide saa muuttua, tai eikö sen tekstin voisi vain itse päätellä tarkoittavan sitä, tätä tai tuota?

Miksi H-a antaisi toimittajien tehdä paskajuttujansa? Oman ajan voi käyttää paremminkin kuin toimittajien omien tarkoitusperien ajamiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23632272:
En puhu. Mä uskon, että kaikilla on se sama ihmisarvo, eikä esimerkiksi tuleva ministeri (hahhahhaaa!) ole minun tai muiden yläpuolella. Puhun tasan niin kunnioittavasti, kuin minkä verran kunnioitusta tunnen!

Eli Halla-aholla ei ole samaa ihmisarvoa kuin sinulla on...

MOT

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23625752:
Hieman ristiriitaista että H-A haluaa keskustelua mutta sitten itse ei suostu keskustelemaan muutakuin netissä! Ei noin outolintua voi hallitukseen ottaa, jos Soini tuon sinne ottaa niin on hänkin tyhmempi mitä luulin!
Minä ymmärrän kyllä tuon oikein hyvin, kun katsoo sitä Hesarin aiempaa tyyliä kirjoittaa hänestä. Asiayhteyksistä irroitettuja lauseita, joiden merkitystä ei edes yritetä ymmärtää.

Sen sijaan, että Halla-aho käyttäisi aikaa värittyneiden hesarihaastattelujen antamiseen, hän kommunikoi suoraan äänestäjiensä kanssa netissä ja perustelee ajatuksiaan laajasti. En välttämättä ole samalla linjalla kuin hän, mutta politiikkona hän mielestäni edustaa uutta, parempaa mallia.

Yhteistyössä