T
Tipu Topakka
Vieras
Scarlett, heitäkkö sä läpällä vai puhutko oikeasti noin? *Korjailee järkyttyneenä vinksalleen mennyttä nutturaa tiukemmalle*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Scarlett, heitäkkö sä läpällä vai puhutko oikeasti noin? *Korjailee järkyttyneenä vinksalleen mennyttä nutturaa tiukemmalle*
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:skarletti kun sulle vittuillaan just niin kauan kun sä jaksat vastata aina takas ja hermostua!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:skarletti kun sulle vittuillaan just niin kauan kun sä jaksat vastata aina takas ja hermostua!
Nyt mua vituttaa oikiasti ja mähän niin paljon kun mä haluan.
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:anteeks, mua alkoi naurattaa aivan kamalastiTaitaa äitiä vähän väsyttää :snotty:
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:anteeks, mua alkoi naurattaa aivan kamalastiTaitaa äitiä vähän väsyttää :snotty:
No on se hyvä, että sulla on hauskaa! |O :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:anteeks, mua alkoi naurattaa aivan kamalastiTaitaa äitiä vähän väsyttää :snotty:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:anteeks, mua alkoi naurattaa aivan kamalastiTaitaa äitiä vähän väsyttää :snotty:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:![]()
Kunhan kiusottelen![]()