Siis aivan surkeita nuo Liberon vaipat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hohhoijaa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä käytetään jo up&go 5-kokoa vaikka tyttö vasta 8kg. Ollaan aina jouduttu käyttämään isompaa kokoa. Liberot on meillä parhaita, pamperseista tulee ihottumaa.

Liberon sivuilla sanotaan muistaakseni että jos vaippa vuotaa, kokeile isompaa kokoa. Se imukyky on aina isommassa parempi.

Meillä myös ongelmia liberon kanssa, mutta myös pampersien, kaikki koot ja mallit. Yksikään ei istu! Kyseessä hoikka ja pitkä poika. Siirryttiin takaisin kestovaippoihin, niissä enemmän säätöjä ja lisäimujen kanssa säätöä myös imukykyyn (taskuvaippoja).

Meillekään ei Liberot sopineet, aina vuotivat. Meillä pitkä, hoikka poika. Pampersista tulee ihottumaa eli nyt meillä käytössä Muumi-vaipat ja ovat ihan loistavia.

Noh, mä tässä samalla pakkailin kun ollaan muuttamassa ja vauva touhusi tuossa omiaan. Mulla oli pian tarkoitus vaihtaa vaippa, mutta tyttö ehti nousta huutamaan nälkää ja nukahti maitopullon kans. Nukkuu päivällä niin huonosti että kun nukahtaa niin annan nukkua. Sama vaippa ehti olla noin nelisen tuntia. Kun heräsi ja nostin sängystä oli aivan kuiva, juteltiin siinä vähän aikaa ja laskin sohvalle siksi aikaa kun hain vaipan. Tulin takaisin niin toinen kylki oli aivan märkä.

Tiedätkö mulla on käynyt sama. Meillä on ollut Liberot käytössä koko ajan ja olen kyllä ollut niihin tyytyväinen, mutta nyt ne on alkaneet valskaamaan, ja tää tapahtuu yleensä kun nostan lapsen syliin ja samalla lapsi pissaa. Minä ostin kerran yhden paketin Pamperseja ja silloin päätin etten toista kertaa osta, se oli taas meille huono merkkivalinta silloin, tästä on kyllä jo yli vuosi aikaa... Pistääpä miettimään, että kannattaisiko itsekin kokeilla jotain muuta merkkiä. :)

Meille ei pampers-paskoja tule. Käytämme Liberoa, joka on hyvä. Pamperssit ovat P&G tuotantoa, eli julmilla eläinkokeilla duunattuja vaippoja. Että en osta viattoman eläimen verentahrimia vaippoja lapsille.

En tie mikä meijän muksussa on vikana kun ei ole mitkään muut vaipat vuotaneet tai falskanneet kuin Muumien housuvaipat KERRAN yön aikana.

On testattu Liberot, Huggiesit, Pampersit, Pirkat, Lidlin vaipat ja Muumit sekä housu- että teippiversioina.
(ja ne jotkut nature vaipat ihan vauvana)
Liberot on vakikäytössä, ainoa miinus että housuvaipat tuppaa hiukan hiostamaan, joutuu käyttämään talkkia mukana.
Pampersit muuten olisi suosikkeja, mutta ulkopinta tulee jotenkin nihkeän tuntuiseksi heti kun on pissat vaipassa.
Huggiesit mielestäni ihan ykkösiä, ongelma vaan kun niitä ei myydä täällä kun Prismassa, eikä jaksa joka kerta sieltä asti hakea vaippoja.
Pirkatkin toimi ihan hyvin, mutta niissä on niin leveät "reunaliehukkeet" (mitkä lie nimeltään) että oli jotenkin hölmön näköset ja koot menee kanssa jotenkin hassusti.
Muumit oli tosiaan pettymys kun pissat lorahti sivusta petiin yön aikana, tosin pienempi koko olisi voinut auttaa.

Oon niin kauheen pinnallinen äiti että ostan vaipat usein kuosin mukaan :D
Nyttenkin vaihtu taas Huggiesit Liberoihin kun tuli uusi Art Edition :P

Siis Suomessakin myydaan Huggiesseja? Onko Liberot sitten joku ihan suomalainen tuote? Kun ma olin jo epailly, etta Huggiesseja myydaan Suomessa Liberoina.. Me asutaan manner-euroopassa ja taalla siis isoimmat merkit on nuo pampersit ja huggiesit. Kaytetaan molempia, mutta tuntuu, etta huggiesit pitaa paremmin taaperolla (just ne jattilaispissat yolla, vaihdetaan kylla vaippa ainakin kerran yollakin, muuten on takuulla sanky marka). Vauvalla kaytyn ehka mieluummin pampersia, tuntuu jotenkin kivemmalta, pehmeammalta materiaalilta. Siis mallia pampers premium, tatakaan ei ilmeiseti Suomessa myyda? Valkoinen paketti ja vahan tavan pamperseja kalliimpi? On mun mielesta parempi kuin ne muut versiot.

Siis Suomessakin myydaan Huggiesseja? Onko Liberot sitten joku ihan suomalainen tuote? Kun ma olin jo epailly, etta Huggiesseja myydaan Suomessa Liberoina.. Me asutaan manner-euroopassa ja taalla siis isoimmat merkit on nuo pampersit ja huggiesit. Kaytetaan molempia, mutta tuntuu, etta huggiesit pitaa paremmin taaperolla (just ne jattilaispissat yolla, vaihdetaan kylla vaippa ainakin kerran yollakin, muuten on takuulla sanky marka). Vauvalla kaytan ehka mieluummin pampersia, tuntuu jotenkin kivemmalta, pehmeammalta materiaalilta. Siis mallia pampers premium, tatakaan ei ilmeiseti Suomessa myyda? Valkoinen paketti ja vahan tavan pamperseja kalliimpi? On mun mielesta parempi kuin ne muut versiot.

Kyllä Suomessakin myydään Huggieseja ja Liberoissa näyttää olevan osoite Ruotsiin...

Juuri tuossa taas totesin että nuo Liberot on ihan surkeita, hiostaa ja hautoo ihan älyttömästi kun takana yläosassa on muovi suoraan ihoa vasten... Muutenkin ovat tosi ällöttävän muovisen tuntuisia.

Yhteistyössä