Siis eikä.. Paise pakarassa parantunut jo 3vk sitten ja nyt siinä tuntuu taas pieni pahkura

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yökyök
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yökyök

Vieras
lisäksi koko tuo alue on sellainen tumman harmahtava :o
Ollut kyllä kokoajan sellainen. Tyhjeni kunnolla, mutta nyt on tullut finnin kokoinen pahkura, eikai se nyt uusi heti ? sain rutistettua vähän, mutta patti tuntuu yhä. Ei ainakaan kovin syvällä ole kun noin helposti tuli

Antibioottikuuri? Söitkö jo sen?

Mulla oli kerran pakarassa kans, voi yöks. Sitten tuli heti perään jalkaan ja selkään :o Söin pari ab-kuuria, oli jäänyt se pöpö muhimaan...

mä sain sen ite puhkaistua, sen jälkeen pidin siinä sidosta ja basibactia, tihkutteli kokoajan verensekaista nestettä kunnes parani kokonaan, tuo tumma läiskä vain jäi. sekä kaksi pistettä joista vuoti sitä mätää..

ab kuuria en syönyt, ajattelin ettei tarvitse kun olevinaan parani

No tarvii sen, jos uusii. Mulla kans se pakarassa ollut paise tyhjeni ihan itsestään saunassa (yöks) ja parani. Mut sit tosiaan tuli muuallekin niitä ja sain kuurin. Ei pystytty sanomaan, mistä noi oli tulleet, mutta kuurilla sitten lähti. Tai ekaksi ne kaksi uutta avattiinkin kirurgisesti... On muuten kaiketi normaalia, et se alue on jonkin aikaa tummempi!

Alkuperäinen kirjoittaja yöks:
No tarvii sen, jos uusii. Mulla kans se pakarassa ollut paise tyhjeni ihan itsestään saunassa (yöks) ja parani. Mut sit tosiaan tuli muuallekin niitä ja sain kuurin. Ei pystytty sanomaan, mistä noi oli tulleet, mutta kuurilla sitten lähti. Tai ekaksi ne kaksi uutta avattiinkin kirurgisesti... On muuten kaiketi normaalia, et se alue on jonkin aikaa tummempi!

ok, hyvä tietää. Aika hullun näköinen on kyllä. Voi tietty olla, ettei tuo edes ole paise vaan vähän vain hiertäänyt alkkareihin tms ja päässyt vähän tulehtumaan. Nyt kuitenkin sain tyhjättyä, nakit ristiin ettei tuu muualle

Yhteistyössä