Siis eikö kellään muulla o sillain,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lasisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lasisilmä

Aktiivinen jäsen
04.01.2005
4 619
0
36
Että ootte sopineet miehen kanssa, että niitä joululahjoja ei keskenänne ostella??
Pukkaa vaan noita kyselyjä, että "mitä ostatte puolisoillenne lahjaksi?"

Ollaanko me jotenki outoja, kun sovittiin tänävuonna vihdosta viimen, ettei toisillemme lahjoja hankita?
Mulla on viimevuonna mieheltä saamani kylpylälahjakorttiki vielä käyttämättä :ashamed:
Joten ihan onnessamme päätimme, että NYT tänävuonna ei aleta enää pähkäileen että mitäs sitä tolle toiselle ostais... :D

Joulu on antamisen juhla, mitä se kertoo suhteesta jos et halua ostaa miehellesi lahjaa tai et halua yllättää häntä?? Minä en ainakaan tuollaisia sopimuksia tekisi, mikä sen ihanampaa kuin miettiä yllätyslahjoja rakkaalleen.

Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
Me sovitaan niin joka joulu, mutta silti ostetaan toisillemme aina jotain :p

oikeestaan meilläkin näin. Mä en oiikeesti tarvis mitään, mutta tykkään tosipaljon ostella ja antaa muille lahjoja, saapa laittaa rahan kiertään... ;0D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joulu on antamisen juhla, mitä se kertoo suhteesta jos et halua ostaa miehellesi lahjaa tai et halua yllättää häntä?? Minä en ainakaan tuollaisia sopimuksia tekisi, mikä sen ihanampaa kuin miettiä yllätyslahjoja rakkaalleen.

Siis sulla on nyt joulun perimmäinen tarkotus vähän hukassa......
Mut joo, ei olla mitenkään uskonnollisia, mutta joulu on meillä nimenomaan LASTEN juhla. Lapsille hankitaan sitten senkin edestä.
Ja meistä nyt vaan tuntuu siltä, että kauheen vaikee jo näin pitkän yhteisen taipaleen jälkeen keksiä mitään sellasta tähellistä. Eikä niitä ikiaikasia sukkia, paitoja filmejä sun muita.
Ja siis oikeestaan on sovitu, että toi meidän äsken tekemämme Lapin loma oli niinku yhteinen "joululahja"

meillä molemmat haluais ostaa toisilleen lahjan mutta rahat ei vaan riitä. :(
Muutenkaan ei aikuisille lahjoja ostella, ostamme vain kummilapsille ja sisarusten lapsille lahjat. tosin rahat ei meinaa riittää niihinkään. Omille lapsille ei osteta kun he saavat suvulta niin paljon muutenkin, ja he luulevat että joulupukki toi ne joten mitä väliä keneltä lahjat tulee?
Tosin sitten lasten lahjatoiveet esitetään suvulle kun he niitä kyselevät, jotta saavat jotain mieluistakin mitä toivovat. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Joopa joo, olipa typerä kommentti taas. Vai että kertoo jotain suhteesta, jos ei osteta joululahjoja...
Me lähdetään reissuun joulun alla ja on sovittu, että se on se lahja. Pojalle ostetaan jotain pientä, mutta ei mitään ihmeellistä, kun sitä tavaraa tulee muutenkin ovista ja ikkunoista.

Yhteistyössä