P
pomppunen
Vieras
viime kuukautiset oli tavalliset eli mulla aina tosi runsaat!ainut että alkoi suoraan hulahtelulla ja ei ollut niitä mega kauheita menkka kipuja mitä yleensä..noh ne meni ohi ja siitä asti kun menkat loppu musta tunti heti seuraavana päivänä et olis ovis,vatsa kipuja plus alaselkä särky ja se vaan jatkuu ja jatkuu,ainut etten bongannu evilimoja läheskään samanlaillailla kun normisti..nyt jo kp16/28 ja oireet senkun lisääntyy..
onsennus koko ajan kurkunpäässä,päänsärkyjä oli 1,5vkoa kunnes ne nyt loppui kononaan,rinnat painaa tonnin ja nännit kipeytyny(mulla ei ikinä ole rinnoissa mitään oireita ollut ja edellisen raskauden 6v jälkeen nännit muutenkin aika tunnottomat aina ja nyt ne on mun mielestä aika lämpöset ja herkät,mua ummettaa,ja luoja kevät mitä nivus kipuja ja viiltelyjä,edellisessä raskaudessa mulla oli todella pahat liitos kivut,nyt tuntuu melkeen samalta,ja alapää rupes tänään olemaan ns puutunut niin kun mulla yleensä on sinä päivänä kun menkat alkaa,,mitä hemmettiä yleensä kärsin aina hieman liian löysästä vatsasta!
siis mitä tää voi olla,eihän mikään alkio voi selvitä tollasesta vuodosta??
ehkäisyä ei ole käytössä vaan keskeytetty yhdyntä..
onsennus koko ajan kurkunpäässä,päänsärkyjä oli 1,5vkoa kunnes ne nyt loppui kononaan,rinnat painaa tonnin ja nännit kipeytyny(mulla ei ikinä ole rinnoissa mitään oireita ollut ja edellisen raskauden 6v jälkeen nännit muutenkin aika tunnottomat aina ja nyt ne on mun mielestä aika lämpöset ja herkät,mua ummettaa,ja luoja kevät mitä nivus kipuja ja viiltelyjä,edellisessä raskaudessa mulla oli todella pahat liitos kivut,nyt tuntuu melkeen samalta,ja alapää rupes tänään olemaan ns puutunut niin kun mulla yleensä on sinä päivänä kun menkat alkaa,,mitä hemmettiä yleensä kärsin aina hieman liian löysästä vatsasta!
siis mitä tää voi olla,eihän mikään alkio voi selvitä tollasesta vuodosta??
ehkäisyä ei ole käytössä vaan keskeytetty yhdyntä..