siis enhän mä voi oikeesti olla raskaana??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pomppunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pomppunen

Vieras
viime kuukautiset oli tavalliset eli mulla aina tosi runsaat!ainut että alkoi suoraan hulahtelulla ja ei ollut niitä mega kauheita menkka kipuja mitä yleensä..noh ne meni ohi ja siitä asti kun menkat loppu musta tunti heti seuraavana päivänä et olis ovis,vatsa kipuja plus alaselkä särky ja se vaan jatkuu ja jatkuu,ainut etten bongannu evilimoja läheskään samanlaillailla kun normisti..nyt jo kp16/28 ja oireet senkun lisääntyy..
onsennus koko ajan kurkunpäässä,päänsärkyjä oli 1,5vkoa kunnes ne nyt loppui kononaan,rinnat painaa tonnin ja nännit kipeytyny(mulla ei ikinä ole rinnoissa mitään oireita ollut ja edellisen raskauden 6v jälkeen nännit muutenkin aika tunnottomat aina ja nyt ne on mun mielestä aika lämpöset ja herkät,mua ummettaa,ja luoja kevät mitä nivus kipuja ja viiltelyjä,edellisessä raskaudessa mulla oli todella pahat liitos kivut,nyt tuntuu melkeen samalta,ja alapää rupes tänään olemaan ns puutunut niin kun mulla yleensä on sinä päivänä kun menkat alkaa,,mitä hemmettiä yleensä kärsin aina hieman liian löysästä vatsasta!

siis mitä tää voi olla,eihän mikään alkio voi selvitä tollasesta vuodosta??
ehkäisyä ei ole käytössä vaan keskeytetty yhdyntä..

Jos se ovis oli menkkoja seuraavana päivänä niin sehän olisi tärpännyt vasta menkkojen jälkeen. Ja kyllähän ihmisillä tulee valekuukautisia raskauden aikanakin eli et olisi ensimmäinen.

niin siis ajattelin että se olis ollut ovis heti menkkojen jälkeen,tosin ihmettelin ajan kohtaa,,,mutta mutta kun ne oireet ei loppunut vaan "paheni ja vahvistuu vaan päivä päivältä!!niin ja olen viime kuun oviksen jälkeen kärsiny koko ajan myöskin hiivasta,jota mulla ei yleensä ikinä ole!!

olen yrittänyt ajatella e nyt kyllä vaan kuvittelen tai joskos se ovis vaan oireilee monta pv ja plaa plaa mutta et oireilis 10-11vrk se ovis ja ei tosiaan mitään normaaleja ovislimoja tai muuta ole ollut ollenkaan!!ihme touhua..joutuuko tässä nyt oikeasti ruveta testailemaan!!

Voi selvitä kyllä vuodosta, kokemusta on kakkosen ajoilta. Vuosin kuin seula pari maxi-siteellistä muutamassa tunnissakin saattoi tulla, muuten normi runsasta menkkavuotoa rv5-13 en muista, että olis yhtään täysin vuodotonta päivää ollu. Päivystyksessä 4 kertaa sain km tuomion mutta niinvain jaksoi kyydissä pysyä nyt jo 4vuotias "alkio".
Tee testi sillä selviää aika nopeesti.

Yhteistyössä