Siis että sieppaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt ketuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt ketuttaa

Vieras
Vanhempani asuvat tuossa ihan naapurissa ja ovat sitten joulunajan tulleet meille aina syömään. Lapsille kun laittaa ensin ruuat lautaselle ja sitten koittaa itelle laitella niin porukat on jo hyvää vauhtia syömässä ruokaa. Tulevat aina valmiiseen pöytään eivätkä ole joutuneet korjaamaan mitään lautasia yms. pöydästä vaan olen kaiken hoitanut nyt jouluajan.

Nyt mulla sitten napsahti, kun asia meni näin... lämmitin kaikki loput laatikot mitä oli ja laitoin ne samaan kippoon uuniin mutta erilleen. Siinä oli porkkana, lanttu ja joulumakaroonilaatikkoa. Itse syön näistä vain lanttua, ehkä vähän porkkanaa. Noh, siinä hässäkässä sitten kun laittelin taas lapsille ruokaa lautaselle, mies nosti laatikot pöytään ja ennen kuin ehdin mitään tajuamaan niin lanttu laatikko oli jo suurinpiirtein syöty tyhjiin. Porkkanaa oli vähän ja makaroonilootaa oli vielä reilusti. Makaroonilaatikko on vielä sellaista jota syövät vain vanhempani. Minua rupesi niin sieppaamaan, ja suutuin ja huusin, että on se kumma kun ei voida minulle ruokaa jättää ja sitten jätetään sellaiset laatikot syömättä mitä olisivat voineet syödä ja jättää minulle sen laatikon mitä olisin syönyt. Sitten vaan äitini väitti, ettei jaksa enää syödä loppuja makaroonilaatikkoja mutta kuitenkin kinkkua vielä otti lisää. Että jurppi, nakkasin sitten hemmettiin loput laatikot kun ei kerran kelvannu, enkä kyllä hetkeen käske niitä meille syömään. Sitten vanhemmat vielä itse kehtasivat loukkaantua asiasta! ARGH!!!

Yhteistyössä