Siis hitsatessa ei saa käyttää piilareita????Apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pentele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pentele

Vieras
Tuli ihan puun takaa tämä,että ei saisi käyttää piilareita!
Olen jo ensi viikolla aloittamasa opson,eikä mulla tod.olisi nyt varaa ostaa uusia silmälaseja! vanhat ovat siis tosi vanhat ja liian pienillä vahvuuksilla,että niillä ei voi edes kuvitella tekevänsä mitään! kaveri vaan sanoi että hitsatessa ei suositella piilareitten käyttöä..
Mitenkähän kalliit on yksiteholasit..?

nykyvään kyllä saa näitä tarjouslaseja tosi halvalla. itse ostin ihan jees lasit 25 eurolla jokin aika sitten. en tarvitse merkkikehyksiä kun piilareita myös lähinnä käytän... mutta onhan hitsatessa ne suojalasit aina naamalla niin ei pitäisi pillarien olla haitaksi.

Joo tää kaveri väittää että se ultraviolettisäde (?) sulattaa piilarin silmään tms. Ja hän on ammattihitsaaja. Hitsi kun olisin tajunnut aiemmin perehtyä asiaan :(

Ne maksaa helposti sen 1000e. Voithan käyttää rakettiammuntalaseja niitä parempia piilareiden päällä:

suojalasit.jpg

[QUOTE="aapee";25594495]Joo tää kaveri väittää että se ultraviolettisäde (?) sulattaa piilarin silmään tms. Ja hän on ammattihitsaaja. Hitsi kun olisin tajunnut aiemmin perehtyä asiaan :([/QUOTE]

niinhän tuo työterveyslaitos näyttääkin väittävän. jännä, en ole ennen kuullut. no mutta, oletko tällä hetkellä työtön? sosiaalitoimi korvaa silmälasit valitsemaansa liikkeeseen.

Joo just googletin itsekin.
jos olisin tämän tiennyt,olisin hakenut toiseen paikkaan. Rahat on nyt niin vähissä,että pari sataakin tuntuu liialta. Ja kiirehän tässä nyt on,kun maanantaina jo alkaa :(

Yhteistyössä