Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miia82:http://hiki.pedia.ws/wiki/Baby_born
Kyllä jollain on ollu hauskaa tehdessään tätä. :/
Lapsille ei ole kuva sopiva mikä siellä on, itsekki hiukan pelästyin.
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Postin itse tuon linkin..Mä kun tyhmänä luulin että joku tehny jonku "kauhu-vauvan" :ashamed: ..Harmi vaan ku ootte lainaillu mua, niin sielä se linkki nyt on nähtävillä. En missään nimessä halunnu todellissella tuskalla pröystäillä.
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Poistin itse tuon linkin..Mä kun tyhmänä luulin että joku tehny jonku "kauhu-vauvan" :ashamed: ..Harmi vaan ku ootte lainaillu mua, niin sielä se linkki nyt on nähtävillä. En missään nimessä halunnu todellissella tuskalla pröystäillä.
Alkuperäinen kirjoittaja niksu:Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Poistin itse tuon linkin..Mä kun tyhmänä luulin että joku tehny jonku "kauhu-vauvan" :ashamed: ..Harmi vaan ku ootte lainaillu mua, niin sielä se linkki nyt on nähtävillä. En missään nimessä halunnu todellissella tuskalla pröystäillä.
Siis tämähän oli vain nukke. En käsitä mitä tarkoitat tuolla "tuskalla pröystäilyllä"? Luulitko, että se onkin oikea vauva? Ei ny sentään.