Siis hyi mitä löysin kun googletin baby born rattaita... (Ei lasten silmille)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miia82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miia82:
http://hiki.pedia.ws/wiki/Baby_born
Kyllä jollain on ollu hauskaa tehdessään tätä. :/
Lapsille ei ole kuva sopiva mikä siellä on, itsekki hiukan pelästyin.

Itse asiassa laji tuokin. (Tiedän, ettei se ole kaunista katsottavaa) Tuolla isossa maailmassa on todella taitavia ihmisiä käsistään, jotka pistävät muitakin suloisia pikku leluja uuteen uskoon. Ja niistä saatetaan maksaa paljon rahaa, mikäli tekijä on taitava. Yhden suomalaisen töitä olen nähnyt ja olihan ne aika rajuhkoja, mutta taidokkuutta niistä ei puuttunut lainkaan. Käsittääkseni häneltä tilataan juuri tällaisia mittatilaustöitä ulkomaita myöten. Miehen haaveissa olisi nimittäin ostaa häneltä nukke.

Poistin itse tuon linkin..Mä kun tyhmänä luulin että joku tehny jonku "kauhu-vauvan" :ashamed: ..Harmi vaan ku ootte lainaillu mua, niin sielä se linkki nyt on nähtävillä. En missään nimessä halunnu todellissella tuskalla pröystäillä.

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Postin itse tuon linkin..Mä kun tyhmänä luulin että joku tehny jonku "kauhu-vauvan" :ashamed: ..Harmi vaan ku ootte lainaillu mua, niin sielä se linkki nyt on nähtävillä. En missään nimessä halunnu todellissella tuskalla pröystäillä.

no mut ethän sä voinut tietää. itsekin luulin tehdyksi jutuksi.

Poistin itse tuon linkin..Mä kun tyhmänä luulin että joku tehny jonku "kauhu-vauvan" :ashamed: ..Harmi vaan ku ootte lainaillu mua, niin sielä se linkki nyt on nähtävillä. En missään nimessä halunnu todellissella tuskalla pröystäillä.

Siis tämähän oli vain nukke. En käsitä mitä tarkoitat tuolla "tuskalla pröystäilyllä"? Luulitko, että se onkin oikea vauva? Ei ny sentään.

Alkuperäinen kirjoittaja niksu:

Siis tämähän oli vain nukke. En käsitä mitä tarkoitat tuolla "tuskalla pröystäilyllä"? Luulitko, että se onkin oikea vauva? Ei ny sentään.

ai sul oli vissiin joku muu linkki ku toi ap.. sorry käsitin väärin

Yhteistyössä