siis jos täytän n. 3 vk päästä 19 niin kannattaako työhakemukseen laittaa,että olen 18 vuotias?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Niin, kun aloin eilen tekee työhakemusta. Niin ajattelin siihen kirjoittaa, että olen kohta 19 vuotias (tai sitten ihan vaan olen 19-vuotias), niin mun mies alko valittaa että mä valehtelen :D siis kyllähän joo, mutta jos täytän ihan kohta 19 v ja työ alkaa syksyllä (jolloin olen jo 19 vuotias) niin eikö sillon kannata laittaa, että olen 19 vuotias. Vai pitääkö mun ihan laittaa, että olen 18- vuotias.

Joo on pienet "murheet" mutta haluan vaan tietää miten olis järkevin :D eikai tuolla nyt niin hirveesti ole väliä, mutta mutta...

työhakemukseen yleensä laitetaan se, mistä ajattelee työn kannalta olvan hyötyä, ikää aika harvoin. liitteenä olevaan ansioluetteloon tulee sitten synytmäaika, vasta 19 täyttävälle ansioluettelo on voi olla ongelma, kun se on niin lyhyt ja silloin joskus kaikki tieto tulee hakemukseen.
amattikoulun työhakemusopetuksille en kauheasti pistäisi arvoa, jollei siellä ole erillistä kunnon rekryvalmentajaa.

Yhteistyössä