"Siis jos toi Vesa ei ois tullu aamulla mun kämpille sekoilee..."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siis et ole ainoa :) Toi Vesa on niin tyrkky :) " mä oon psykologi " Sä olet terveydenhoitaja..niin mut käytännössä..niin käytännössä sä olet terveyden hoitaja..jotenkin noin se vesan ja ellun jutustelu meni :)

Et oo ainut,mä kans seuraan jo ties monettako kertaa noita jaksoja.Täytyy kyl sanoo et telkkaris ovat parempia kun teatterissa.olen nähnyt sen kumman kaa ja vähän vesankin teatteriversion ja voi kun se oli sarjaan verrattuna ihan eri tasoa.Toki teatteri ja tv nyt eroo toisistaan mut ootin paljon sarjan perusteella mut petyin teatteriversioon. Mielummin katson sarjaaa!

Tulleeko se nyt? Olen nyt vasta kattonu sitä sehän on tosi hauska, mitenkohän mulla on menny koko sarja silloin ohi, pitäs ostaa dvd boksi niin sais kattoa ne kaikki.

:laugh:
No mut hyvä!

Aina ku käyn äiskällä yökylässä, niin katotaan sen Kumman Kaa -nauhotuksia. Ne on vaan niin kuolemattomia.

"Siis toi Vesa on niin lapsellinen"
"Hei voisko toi Vesa jo lähtee?"

Miten BAR EI-NO:n synttäribileet...
"Pidhä mustha khiinni..."

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="dee";27273471]Tulleeko se nyt? Olen nyt vasta kattonu sitä sehän on tosi hauska, mitenkohän mulla on menny koko sarja silloin ohi, pitäs ostaa dvd boksi niin sais kattoa ne kaikki.[/QUOTE]

Äsken tuli taas kaks jaksoo, ilmeisesti Kumman Kaa on uusi Frendit, eli tullaan aina näyttää uusintoja joltain kanavalta :D

Oon katellu nyt niitä uusintoja ja kyllä vaan ne on edelleen tosi hauskoja.
Mä aina sanon mun yhdelle kaverille kun puhutaan miehistä, että mun lista on nyt valmis :D