Siis jumankauta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MiNiMaM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MiNiMaM

Jäsen
23.07.2006
431
0
16
40
Missä on se paljon puhuttu JOULURAUHA?? Just ennen joulua alakaa ovella ravata jos jonkii sortin hyypiöö: "Haluatko osallistua utsbekinistalaisten nuohoojien avustuskeräykseen?" tai "Mina olla puolalainen opiskelija, halutakko sina osta pahvilautasesta tehtu joulukoriste kaksikummenta euro?"

Siis saatana, EN HALUA!!

No prkl, olin tänään poikaa nukuttamassa päikyille niin eikö saakeli ovikello soi!! Pihassa on rattaat, eikö ne idiootit tajua,että taaperoikänen joka istuu vielä rattaissa niin nukkuu varmaan PÄIVÄunet ja mikäs nyt on? Aivan, PÄIVÄ!! Aaaaargh! Taas hetki heilahti ennen ku sai pojan uudestaan rauhottuu.. Revin kohta tuon ovikellonki helevettiin.. Tai maalaan oveen tekstiin:" Kaikki kaupustelijat ja keräilijät, VITTUUN MUN OVELTA!!"

Semmosta sitten tänään. Kuitti.

Alkuperäinen kirjoittaja MiNiMaM:
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Helpottiko? ;)

Jep :laugh:

me asutaan NIIIIN syrjässä ettei ne kazakstanilaiset kauppiaat ees löydä tänne, tai jos löytävät, niin ne on pakko saattaa tohon taajamaan, muuten ne jää pian asumaan...

mutta mulla menee hermot näihin lehtikauppiaihin!! :kieh:
ensin s ne esittelee itsensä epäselvästi ja sitten tyrkyttää ostaeesjokulehti-litaniaan ja kaupanpäälle saat poljettavan taskulamppu-vatkain-yhdistelmän, eikä maksa kuin 100 euroo ja on ikuinen kestoplustilaus!!!

luulis niiden jo hittosoikoon nykypäivänä ymmärtävän, että mä ostan kyllä lehteni ja tilaankin jos haluan, mutten heiltä. mutta ei mene jakeluun!
:kieh: :kieh: :kieh:

ja toisaalta meille ei tulis yhtään kaupustelijaa sisälle, kun on toi koira... ennen ku rivitalossa asuttiin, tuli joku ugandalainen puueläinkauppias. se kysyi heti ovella, että "onko tama satauksi vihaine?" (meillä oli dalmatialainen) vastasin että tosiaan on ja varmasti puree. Niin lähti hippulat vinkuen... :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Voe-elämän-kevät:
Alkuperäinen kirjoittaja MiNiMaM:
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Helpottiko? ;)

Jep :laugh:

me asutaan NIIIIN syrjässä ettei ne kazakstanilaiset kauppiaat ees löydä tänne, tai jos löytävät, niin ne on pakko saattaa tohon taajamaan, muuten ne jää pian asumaan...

mutta mulla menee hermot näihin lehtikauppiaihin!! :kieh:
ensin s ne esittelee itsensä epäselvästi ja sitten tyrkyttää ostaeesjokulehti-litaniaan ja kaupanpäälle saat poljettavan taskulamppu-vatkain-yhdistelmän, eikä maksa kuin 100 euroo ja on ikuinen kestoplustilaus!!!

luulis niiden jo hittosoikoon nykypäivänä ymmärtävän, että mä ostan kyllä lehteni ja tilaankin jos haluan, mutten heiltä. mutta ei mene jakeluun!
:kieh: :kieh: :kieh:

ja toisaalta meille ei tulis yhtään kaupustelijaa sisälle, kun on toi koira... ennen ku rivitalossa asuttiin, tuli joku ugandalainen puueläinkauppias. se kysyi heti ovella, että "onko tama satauksi vihaine?" (meillä oli dalmatialainen) vastasin että tosiaan on ja varmasti puree. Niin lähti hippulat vinkuen... :laugh: :laugh:

:laugh: Joo ne on nuo hiton puhelinmyyjät taas oma lukunsa, argh :kieh: En voi sietää..

Yhteistyössä