Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:jumankauta että pistää vihaksi.karkotus suomesta |O |O |O kaikenmaailman sekopäitä tänne otetaankin |O
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:jumankauta että pistää vihaksi.karkotus suomesta |O |O |O kaikenmaailman sekopäitä tänne otetaankin |O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:jumankauta että pistää vihaksi.karkotus suomesta |O |O |O kaikenmaailman sekopäitä tänne otetaankin |O
Rasisti. Sinunlaisesi aiheuttavat tämän.
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:jumankauta että pistää vihaksi.karkotus suomesta |O |O |O kaikenmaailman sekopäitä tänne otetaankin |O
Suomalaiset lapset on enkeleitä? :saint:
Useammin ainakin mä oon lukenut suomalaisista lapsista jotka vastaavaa tekevät...
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:jumankauta että pistää vihaksi.karkotus suomesta |O |O |O kaikenmaailman sekopäitä tänne otetaankin |O
Rasisti. Sinunlaisesi aiheuttavat tämän.
no niinpä niin...
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:jumankauta että pistää vihaksi.karkotus suomesta |O |O |O kaikenmaailman sekopäitä tänne otetaankin |O
Useammin ainakin mä oon lukenut suomalaisista lapsista jotka vastaavaa tekevät...
no arvasinpa että joku tulee tämänkin tähän vetämään :headwall: ei todellakaan ole enkeleitä ja yhä sairaammaksi menee kiusaamiset..ja saamme kiittää uusia hienoja lakeja ja vapaata kasvatusta. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:"Ulkomaalaistaustaiset tytöt repivät uhrejaan tukasta, löivät, potkivat ja sylkivät heidän päälleen..."
Niin. Mitä puhutaankaan mamujen rikostilastoista? Tässä TAAS yksi keissi lisää. Ruotuun nämä tai maasta ulos.
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:jumankauta että pistää vihaksi.karkotus suomesta |O |O |O kaikenmaailman sekopäitä tänne otetaankin |O
no arvasinpa että joku tulee tämänkin tähän vetämään :headwall: ei todellakaan ole enkeleitä ja yhä sairaammaksi menee kiusaamiset..ja saamme kiittää uusia hienoja lakeja ja vapaata kasvatusta. :headwall:
Karkottaisitko suomalaisetkin sitten, jos tässä tapauksessa kiusaajat olisi ollut meikäläisiä?
Ja tuskin noista lapsista voi tietää tänne otettaessa mitä ne päähänsä saa.
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:jumankauta että pistää vihaksi.karkotus suomesta |O |O |O kaikenmaailman sekopäitä tänne otetaankin |O
Karkottaisitko suomalaisetkin sitten, jos tässä tapauksessa kiusaajat olisi ollut meikäläisiä?
:headwall: :headwall: tuskin nuo tuota tekoa tuohon jättää.sossu ehkä silittää päähän ja se on siinä.ja tuon 15v rikosoikeudellisen vastuun voisi laskea ja kunnon rangaistus tollasille.
mun elämästä kiusaajat teki helvettiä joka jatku koulunloppumisen jälkeen loppu vasta sitten kun silloinen poikaystäväni hakkas tämän kiusaajaan sairaalaan.ei auttanut päänsilitykset...mulla ei ny heru minkäännäköstä myötätuntóa kiusaajille oli ne sitten suomalaisia tai ei
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:jumankauta että pistää vihaksi.karkotus suomesta |O |O |O kaikenmaailman sekopäitä tänne otetaankin |O
:headwall: :headwall: tuskin nuo tuota tekoa tuohon jättää.sossu ehkä silittää päähän ja se on siinä.ja tuon 15v rikosoikeudellisen vastuun voisi laskea ja kunnon rangaistus tollasille.
mun elämästä kiusaajat teki helvettiä joka jatku koulunloppumisen jälkeen loppu vasta sitten kun silloinen poikaystäväni hakkas tämän kiusaajaan sairaalaan.ei auttanut päänsilitykset...mulla ei ny heru minkäännäköstä myötätuntóa kiusaajille oli ne sitten suomalaisia tai ei
Ratkaisu on siis takaisin hakkaaminen? Just :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:"Ulkomaalaistaustaiset tytöt repivät uhrejaan tukasta, löivät, potkivat ja sylkivät heidän päälleen..."
Niin. Mitä puhutaankaan mamujen rikostilastoista? Tässä TAAS yksi keissi lisää. Ruotuun nämä tai maasta ulos.
Sterilisaatio sinunlaisillesi älypäille, jotka eivät osaa tutkia tilastoja oikein. Ja rasisteina lietsovat vihaa ja väkivältaa omalla syrjivällä käytöksellään yhteiskunnassa. Levittäen sairasta sanommansa sekä älyllistä rajoittenuisuuttaan myös jälkikasvulleen.
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:jumankauta että pistää vihaksi.karkotus suomesta |O |O |O kaikenmaailman sekopäitä tänne otetaankin |O
Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:"Ulkomaalaistaustaiset tytöt repivät uhrejaan tukasta, löivät, potkivat ja sylkivät heidän päälleen..."
Sterilisaatio sinunlaisillesi älypäille, jotka eivät osaa tutkia tilastoja oikein. Ja rasisteina lietsovat vihaa ja väkivältaa omalla syrjivällä käytöksellään yhteiskunnassa. Levittäen sairasta sanommansa sekä älyllistä rajoittenuisuuttaan myös jälkikasvulleen.
Realismi ei ole rasismia. Tilastot puhuvat selvää kieltä. Sterilisaatio pikemminkin niille idiooteille, joilla on kova hinku selitellä selvät faktat muuksi kuin mitä ne ovat. Minä en hakkaa sivullisia eikä minun lapseni hakkaa, mutta totisesti kyllä arvostelen ja halveksin niitä, jotka hakkaavat. Olkoon se sitten sinun mielestäsi sairasta - vähät sun mielipiteillesi nakkaan. Ihonvärin perusteella en ketään arvostele, tekojen ja käytöksen perusteella kylläkin.