Siis ketä täältä on lähtenyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap käy päälle ku yleinen syyttäjä :D Ei muuta ku selaamaan vanhoja viestejä, sieltä se selviää. Eläkä siin raivoo jos joku ei jaksa sulle alkaa listaamaan jotain nikkejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hehhe:
Ap käy päälle ku yleinen syyttäjä :D Ei muuta ku selaamaan vanhoja viestejä, sieltä se selviää. Eläkä siin raivoo jos joku ei jaksa sulle alkaa listaamaan jotain nikkejä.

Raivoa? Missä? Näytä! Kunhan kyselin.

Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
No Blume oli yhden mielikuvituksen tuote. Ewi taas...no Lunatic on kuitenkin palstalla.

Entäs Turkilmas, Tytsi, NinaTT? Scarlett ja Teenlitku kiinnostaa myös. Muita?

Blume
Rukoilijasirkka
Ewi
Åbo

on selvitetty nyt - kiitos näistä :).

Onko täällä ollut jou superfighting vai mitä nämä viime aikaiset tapahtumat on mihin on viitattu?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Varmaa tietoa: ainakin yksi vuosia kirjoitellut psykologi ja toinen nikillä kirjoittanut jo aiemmin. Molemmat kirjoittivat asiallisesti ja sympaattisesti.

Ketkä?

ja ketkä harventaneet?

Toinen nikillä ja toinen harmaana, mutta aina, jos antoi neuvoja ammattinsa puolesta, käytti harmaana nimeä psykologi, muulloin oli tietääkseni vain vieras tms., koska halusi kirjoittaa myös omista kokemuksistaan. Nikillä kirjoittaneen nikkiä en kerro, mutta pitkään kirjoitelleet tietävät, koska kertoi kerran ammattinsa, muttei myöhemmin siihen palannut.

itse kuulun harventaneisiin :). En tiedä, ketkä ovat harventaneet. Itse tiedän vain nämä em. hlöt ja he eivät tehneet mitään suurta numeroa itsestään palstalla.

Blume poksahti, koska olikin vaan kupla.

Rukoilijasirkka löysi itsesnä ja ryhti ateistiksi.

Ewi on viety hoitoon, mutta mitä Lunatic vielä täällä tekee?

Åbo oli palstalla eilen ilallla

Scarlett...ois kiva lukea taas sen juttuja ja nähdä kuva. On kuitenkin aidoimpia ihmisiä täällä.

NinaTT, sillä on varmaan vaan kiire

Teenlitku, tais poksahtaa Blumen kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko täällä ollut jou superfighting vai mitä nämä viime aikaiset tapahtumat on mihin on viitattu?

Palstalaisten ilkeily vain nousi tavallistakin korkeampiin sfääreihin. Siihen kyllästyneenä jotkut lähtivät tai ainakin olivat lähtevinään.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Sisäpiirin :saint: tietona voinen ilmoittaa, että pari nikkiä käy palstalla kyllä harmaana.

No voi päivää. :D Totta Mooses jengi harmailee, ei kait joku oikeasti kuvittele etteikö harmailisi? :D

No en mä nyt sitä sillain tarkottanut heeeei. :snotty:

Mutta että ei kokonaan ole lähtenyt, sitä mä vaan..

Eikös tytsi oo ollu täällä viime aikoina, muistelisin, että jotain hänen kommenttejaan olisin lukenut. Mua kiinnostaa se, miks iTeenlitku on "lopettanut" palstailun, hänen kohdallaan tosin en usko totaliseen lopettamiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Palstalaisten ilkeily vain nousi tavallistakin korkeampiin sfääreihin. Siihen kyllästyneenä jotkut lähtivät tai ainakin olivat lähtevinään.

Mä pidän taukoa omasta nikistä mutta harmaana käyn jonkun verran. Yllättävää kyllä olen huomannut, että palstalla käyminen on jäänyt aika vähiin. Ei jaksa enää niin paljoa kiinnostaa tämä kissojen kusema hiekkalaatikko.

Mä "lopetin" syksyllä, kun sain parin päivän aikana niin törkeitä kommentteja ja täyttä *ittuilua päälleni. Oikeasti, jollakulla taisi koko Lilii lisänimetön mennä totaalisesti nekkuun. Olin poissa muutaman kuukauden, sittemmin käynyt täällä pari kertaa viikossa.