Siis kuinka joku voi sanoa näin... (vielä Martinasta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kermaperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kermaperuna

Aktiivinen jäsen
14.03.2007
1 553
0
36
"Mä vihaan läskejä ihmisiä. Mä vihaan ihmisiä, jotka vaan lihoo, haisee ja piereskelee."

:o En tiedä yrittääkö se antaa semmoisen kuvan itestään, että on tosi vahva ihminen jne, mutta ei se musta noin oikeen toimi.. varsinkin kun uskottavuus karisee siinä että itkee kun haluaa talosta pois, kun ei vaan halua olla siellä (Siis ennen tätä kuolema tapausta)...

Mun mielestä Se Martina vaikutti epämiellyttävältä ihmiseltä. Minäkään en halua olla lihava, eikä lihavuus minusta ole kovin tavoiteltavaa. joku kuitenkin on lihava, enkä näe miten lihavuus antaisi syyn vihata ihmistä, jota en tunne millään tasolla. Yhtä hyvin voisi sanoa vihaavansa tummatukkaisia ihmisiä.

Tai voisinhan sanoa vihaavani kaksoisleukaisia silikonitissisiä naisia.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mun mielestä Se Martina vaikutti epämiellyttävältä ihmiseltä. Minäkään en halua olla lihava, eikä lihavuus minusta ole kovin tavoiteltavaa. joku kuitenkin on lihava, enkä näe miten lihavuus antaisi syyn vihata ihmistä, jota en tunne millään tasolla. Yhtä hyvin voisi sanoa vihaavansa tummatukkaisia ihmisiä.

Tai voisinhan sanoa vihaavani kaksoisleukaisia silikonitissisiä naisia.

Aivan, juuri näin! En ymmärrä miten voi sanoa vihaavansa jonkunlaisia ihmisiä, VAAN ulkokuoren perusteella. Varsinkin kun hänessä itsessään ei ole mitään vikaa... :whistle:

Ja sen pylly on muka jotenkin erikoinen... Hmph. Johan sen näki, että kun se kävi suihkussa, että sen pylly on semmonen laatikkomallinen ihan tavallinen pehva.

Ja sen pylly on muka jotenkin erikoinen... Hmph. Johan sen näki, että kun se kävi suihkussa, että sen pylly on semmonen laatikkomallinen ihan tavallinen pehva.

Mitä kummaa? Eikös sillä olekaan sellanen ubercoolbumtsigawowpeba?? :o Joka päivä sitä oppii näköjään uutta.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mä kyllä vaihtaisin oman löllyvän ihrapersukseni Martinan perseeseen sekunnilla millä hyvänsä, samalla vaihtoon voisi mennä läskimaha ja "tissit" :snotty:

Mä en kyllä vaihtais omaa vartaloani. mtta sillä on kyllä nätti tukka ja kasvot. Sitä kaksaria en ottais. toisaalta munkin kasvot on ihan kivat ja vaalea tukka sopii kanssa mulle hyvin.

Mä kyllä vaihtaisin oman löllyvän ihrapersukseni Martinan perseeseen sekunnilla millä hyvänsä, samalla vaihtoon voisi mennä läskimaha ja "tissit" :snotty:

Mä en kyllä vaihtais omaa vartaloani. mtta sillä on kyllä nätti tukka ja kasvot. Sitä kaksaria en ottais. toisaalta munkin kasvot on ihan kivat ja vaalea tukka sopii kanssa mulle hyvin.

Mä taas jättäisin siitä paketista pois neon ohuen fledan.
Kasvot hällä on ja nätit, mutten omiani niihin vaihtaisi.
Kaksarihan mul on omastaki takaa... |O

Mä taas jättäisin siitä paketista pois neon ohuen fledan.
Kasvot hällä on ja nätit, mutten omiani niihin vaihtaisi.
Kaksarihan mul on omastaki takaa... |O

Musta sen tukka on paksun näkönen...

Aika iso osa ihmisistä varmaan aattelee osapuilleen äin, ei vaan kehtaa sanoa.

Ja on se kumma että tupakoinnista ja alkon käytösä saa nurista ja se on tiedostettu terveyshaitta, mutta siitä että lihavuus on sairaus ei voi puhua...se on kuitenkin yksi suurimmista terveysmenojen kasvattajista tulevaisuudessakin...miksi muiden tarvii maksaa ittensä sairaaksi syöneiden terveyshuoltomaksuja yhteisissä veroissa....yksityiselle vaan kaikki itse itsensä sairastuttajat...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ja on se kumma että tupakoinnista ja alkon käytösä saa nurista ja se on tiedostettu terveyshaitta, mutta siitä että lihavuus on sairaus ei voi puhua...se on kuitenkin yksi suurimmista terveysmenojen kasvattajista tulevaisuudessakin...miksi muiden tarvii maksaa ittensä sairaaksi syöneiden terveyshuoltomaksuja yhteisissä veroissa....yksityiselle vaan kaikki itse itsensä sairastuttajat...

en mä ainakaan inhoa alkoholisteja tai nikotinisteja :). musta on väärin arvostella ihmistä esim. juuri sen takia jos on lihava. Jos suomi lihavoituu tätä tahtia mitä nyt on ollut, jää Martina ilman kavereita... :D

1443065-250_martina.jpg

Tuosta yli puolet tekotukkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En mä vihaa tupakanpolttajia tai alkoholin käyttäjiä. Enkä todellakaan ole sitä mieltä, että itseaiheutettuja sairauksia ei pitäisi hoitaa. Eihän synnytystäkään sit pitäs hoitaa, koska itsehän on aiheuttanut sen raskaaksitulemisen. Tai jos jalka menee poikki juostessa, niin oma syy, mitäs juoksi :headwall: :headwall:

Ei varmasti suurin osa ajattele vihaavansa jotain randomia ihmisryhmää. :(

Suora puhe on eri asia, kuin puhua, mitä sylki suuhun tuo.

Ahaa. :o :o Höh. No, sitten mun tukka ilman tekosemmoista on mulle oikein passeli. Kävin eilen kampaajallakin ja nyt se on taas niin hieno.

Mullakin tukkani on yksi harvoista asioista, joihin olen itsessäni tyytyväinen... :D

Ahaa. :o :o Höh. No, sitten mun tukka ilman tekosemmoista on mulle oikein passeli. Kävin eilen kampaajallakin ja nyt se on taas niin hieno.

Mullakin tukkani on yksi harvoista asioista, joihin olen itsessäni tyytyväinen... :D

Oisit vaan muihinkin osiisi tyytyväinen, ettei toi hullu Marttiina pääse vaikuttamaan yhtään enenpää. jos sä et oo ittees tyytyväinen, sä ajattelet niinku se on sanonut. Ala tykätä itsestäs.

Mulla naurattaa kun se sanoi ettei sillä ole mitenkään huonoitsetunto.Miksi se sitten koko ajan haukkuu muita ja yrittää tuoda esille omaaparemmuuttaan? Ei mistään muusta syystä kuin että se on oikeasti epävarma omasta ulkonäöstään.

Yhteistyössä